انجمن کارت بریتانیا

انجمن کارت بریتانیا (UKCA) یک بدنه تجاری برای صنعت پرداخت کارتی در بریتانیا است. این انجمن موسساتی مالی را نمایندگی می‌کند که در زمینه صدور یا پذیرندگی کارت فعالیت دارند. اعضاء انجمن با صدور 56 میلیون کارت اعتباری و 95 میلیون کارت بانکی و پوشش کل بازار پذیرندگی کارت پرداخت، مسئولیت بخش وسیعی از کارت‌های اعتباری و بانکی صادرشده در بریتانیا را برعهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،انجمن کارت بریتانیا (UKCA) یک بدنه تجاری برای صنعت پرداخت کارتی در بریتانیا است. این انجمن موسساتی مالی را نمایندگی می‌کند که در زمینه صدور یا پذیرندگی کارت فعالیت دارند. اعضاء انجمن با صدور 56 میلیون کارت اعتباری و 95 میلیون کارت بانکی و پوشش کل بازار پذیرندگی کارت پرداخت، مسئولیت بخش وسیعی از کارت‌های اعتباری و بانکی صادرشده در بریتانیا را برعهده دارند. این انجمن مشوق همکاری میان نقش‌آفرینان در این صنعت به منظور پیشبرد همکاری غیررقابتی براساس منافع مشترک است؛ همچنین انجمن وظیفه اطلاع‌رسانی به سهامداران و درگیر کردن آن‌ها در توسعه و پیشبرد شرایط قانونی و حقوقی را برعهده دارد. حفاظت و حمایت از یکپارچگی صنعت پرداخت کارتی از طریق مقابله با شیادی و تقلب و توسعه استانداردهای صنعت و همکاری با دیگر حوزها و بخش‌های علی‌الخصوص بخش‌هایی که در زمینه نوآوری فعالیت دارند، از دیگر وظایف این انجمن محسوب می‌شود. ریاست «انجمن کارت بریتانیا» را در حال حاضر خانم ملانی جانسون برعهده دارد. «آمریکن اکسپرس»، «بانک او ایرلند»، «بانک بارکلایز»، «کاپیتال وان» (اروپا)، «بانک کلایدسدل» (Clydesale Bank)، «بانک تعاونی» (Co-operative Bank)، «بانک لودیز» و «ورلد پی» (World Pay) از جمله موسساتی هستند که در این انجمن عضویت دارند.
اولویت‌های این انجمن عبارتند از:
بهبود ارائه خدمات به مشتریان از طریق ارائه گزینه‌های متنوع و شفافیت
انجمن خود را موظف به حمایت از مشتریان بریتانیایی و ارتقاء سطح کیفی و کمی پرداخت برای افرادی می‌داند که از کارت‌های پرداخت بهره می‌گیرند. ما از طریق ارجحیت دادن به شفافیت در بازار پرداخت کارتی تلاش می‌کنیم تا مشتریان انتخاب‌های درستی انجام دهند.
تضمین حفاظت از مشتریان با حمایت‌های اضافی برای مشتریان آسیب‌پذیر
ما به صورت جمعی با شرکای خود در بخش مشاوره وام کار می‌کنیم تا نتایج بهتری را برای مشتریان رقم بزنیم که از آن جمله می‌توان به ارزیابی شواهد و آمارهای بازار و تحقیقات سفارشی اشاره کرد. به صورت خاص، ما در تلاش هستیم تا برای مشتریانی که در زمینه استقراض و بازپرداخت با مشکلاتی مواجه شده‌اند، خدماتی اختصاصی طراحی و ارائه کنیم.
تسهیل نوآوری در زمینه پرداخت
با توجه به گسترش و توسعه روزافزون پرداخت‌های کارتی و شبه‌کارتی، نقش ما به عنوان یک مرجع تسهیل‌کننده نوآوری در این صنعت و نزدیک کردن تامین‌کنندگان جدید و قدیمی در یک فضای غیررقابتی و سالم، بیش از پیش پررنگ می‌شود. همزمان، متخصصان ما با رصد کردن استانداردها و یکپارچگی صنعت پرداخت می‌کوشند تا به مشتریان این اطمینان خاطر را بدهند در هر کجا و هر زمان می‌توانند از این محصولات استفاده کنند بدون این‌که بخواهند نگران مسائل امنیتی مانند شیادی یا از دست رفتن اطلاعات‌شان باشند. انجمن برای توسعه و بهبود استانداردهای فنی با دیگر نهادهای بریتانیایی و اروپایی به منظور مدیریت اعطاء مجوز به پایانه‌ها و محصولات همکاری دارد.
پیشگام بودن در مدیریت شیادی
در حال حاضر «انجمن کارت بریتانیا» از طریق برنامه «اقدام شیادی مالی بریتانیا» (FFA UK) نقشی پیشگام در زمینه مدیریت شیادی برعهده دارد. ما عملیات‌های خارجی اصلی از جمله «واحد جرایم پرداخت و کارت» (DCPCU) را مدیریت کرده که یک واحد پلیس تخصصی است که تاکنون موفق به صرفه‌جویی 479 میلیون پوندی از محل شیادی شده است. ما سازوکارهایی را فراهم می‌آوریم که از طریق آن‌ها اعضا می‌توانند اطلاعات و دانش خود درخصوص روش‌ها و شیوه‌های شیادی را با هم به اشتراک بگذارند و همچنین نسبت به افزایش سطح آگاهی و اطلاعات مشتریان درخصوص تهدیدات احتمالی از طریق برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −  21  =