اختلافات گذشته باعث انگیزه انتقام از دوست شد

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ:

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری متهمی که با طراحی سایت برای یکی از دوستانش اقدام نموده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرهنگ کاکوان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت: درپی شکایت فردی با هویت معلوم با عنوان ممانعت از دسترسی به سامانه‌های خود با طرح شکایت، مبین اینکه یکی از دوستانم برای اینجانب دو سایت  طراحی کرده و عنوان نمود دامنه به اسم بنده می‌باشد ولی بعد از مدتی متوجه شدم که دامنه‌ها بنام شخص طراح ثبت ‌گردیده و پس از اعتراض بنده هیچ اقدامی جهت تغییرنام انجام نمی‌‌دهند.
 
این مقام انتظامی افزود: در این خصوص متهم با دستور مرجع قضایی به این پلیس احضار، در خصوص موضوع پرونده از نامبرده تحقیق که در تحقیقات صورت گرفته به عمل خود معترف و انگیزه از ارتکاب را اختلافات فی ما بین اعلام نمود لذا پرونده به همراه متهم در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت.
 
‌رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: توجه به پیشترفت تکنولوژی در عصر حاضر و ورود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران، زمینه‌های سوء‌استفاده اطرافیان و آشنایان را فراهم کرده است، از این رو کاربران گرامی با رعایت جانب احتیاط و دقت بیشتر در استفاده از این تکنولوژی در محیط کاری و حریم خصوصی خود اقدام نمایند و برای ثبت دامنه شخصاً از شرکت‌های معتبر و قابل وثوق در این زمینه استفاده کنند.
 
سرهنگ کاکوان در پایان گفت: کاربران گرامی که قصد استفاده صحیح و درست در سایه امن فضای مجازی را دارند بهتر است جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهدیدات و آسیب‌های فضای سایبری، به سایت پلیس فتا بخش هشدارها و آموزش مراجعه نمایند. همچنین می‌توانید از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الكترونیكیwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی هرگونه موارد مشکوک در خصوص کلاهبرداری‌ها و جرائم سایبری را گزارش نمایید.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50