تیم فناوری اطلاعات ایران کیش در ارائه محصولات جدید بسیار فعال عمل کرده است

حوزه‌ی IT ایران کیش در ارائه محصولات جدید بسیار فعال عمل کرده همچنین همکاران دیگران در روابط‌عمومی و شرکت‌های دیگر با عملکرد بسیار خوبشان ما را همراهی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  محمد لُریان‌فرد مشاور مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران گفت: ششمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک نسبت به پنج دوره‌ی قبل بسیار بهتر و با نظم و انضباط بیشتری برگزار شده، و به نظر می رسد پژوهشکده با توجه به سوابق، تجربیات خوبی در برگزاری این نمایشگاه کسب کرده‌ است.

وی با بیان اینکه سخنان وزرای اقتصاد و ارتباطات  و رئیس کل بانک مرکزی موثر و امیدوارکننده بود گفت: این دوره از همایش  استقبال بسیار خوب است و نمایشگاه نیز با اقبال خوبی روبرو شده است.

وی خاطر نشان کرد: این همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک یک رویداد عمومی نیست بلکه تخصصی است، من سال‌های قبل در این‌جا با پوزیشن بانکی حضور پیدا کرده‌ام و این حجم از استقبال که امسال با آن روبه‌رو هستیم برایم بسیار جالب است. تعداد زیادی از بانک‌ها و بهتر است بگوییم همه‌‌ی شرکت‌های  فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت حضور پیدا کرده‌اند.
وی افزود: شرکت ایران ـ کیش مانند همیشه حضور فعالی دارد و موفق شده‌ایم غرفه‌ی خوبی داشته باشیم و محصولات جدیدی مانند پات‌سیر، CNG و محصول جدید پات را ارائه دهیم.
لریان فرد گفت: حوزه‌ی IT  ایران کیش در این زمینه بسیار فعال عمل کرده همچنین همکاران دیگران در روابط‌عمومی و شرکت‌های دیگر با عملکرد بسیار خوبشان ما را همراهی کرده‌اند.
 وی با بیان اینکه   در بحث نوآوری و محصولات جدید حضور فعالی در این زمینه‌ داشته‌ایم. گفت: به دلیل این که بنای نمایشگاه امسال بانکداری الکترونیک با زیربنای فینتک است می‌تواند بسیار مؤثر بوده و ترکیب بانکداری و فناوری مالی روندی موفق برای آینده باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  +    =  47