کسب‌وکارهای نوظهور انعطاف‌ بیشتری از طرف بانک مرکزی می‌طلبند

مدیرعامل شرکت ایران ارقام:

اکنون شاهد پدید آمدن کسب‌وکارهای نوظهوری مانند Fin Techها هستیم که به جهت سرعت تغییرات بسیار بالا انعطاف‌ بیشتری از طرف بانک مرکزی و قانونگذار پولی می‌طلبند،.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر امیرحسین فتاحی؛ مدیرعامل شرکت ایران ارقام در خصوص نقش و جایگاه بانک مرکزی جهت ارتقاء سطح بانکداری الکترونیک در شبکه‌ی بانکی گفت:بانک مرکزی در ایران و هر کشور دیگری نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد. قانون‌گذار پولی تعیین‌کننده‌ی سطح کیفیت سرویس خدمات نوینی‌ست که در عرصه‌ی جامعه ارائه می‌شود.
وی اظهار کرد:  هر میزانی که Regulation مناسب‌تر، دقیق‌تر و استانداردتر عمل کند طبیعتاً کیفیت سرویس نیز بهتر خواهد بود و بالعکس زمانی که قانون‌گذاری ضعیف‌ بوده و متناسب با استاندارد نباشد کیفیت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با تامید بر اینکه  بانک مرکزی در چند سال اخیر کارهای بسیار باارزش در عرصه قانونگذاری در حوزه‌های Banking و payment     انجام داده گفت: در این زمینه‌ها تا حدی که در صنعت بانکی کشور قابل انجام بوده تلاش کرده است.

فتاحی  افزود: اکنون شاهد پدید آمدن کسب‌وکارهای نوظهوری مانند Fin Techها هستیم که به جهت سرعت تغییرات بسیار بالا انعطاف‌ بیشتری از طرف بانک مرکزی و قانونگذار پولی می‌طلبند،.

مدیرعامل شرکت ایران ارقام تاکید کرد: بانک مرکزی به دلیل کاهش هزینه‌های عملیات بانکی و سریع‌تر کردن سطح دسترسی باید به این پدیده‌های نوظهور که مباحث Payment، Banking و IT را ترکیب کرده‌اند، اجازه‌ی ظهور و فعالیت بیشتری بدهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  19  =  26