پلاسکو در قرنطینه است/ اجازه ارزیابی واحدها را نمی‌دهند

مدیر بیمه آتش‌سوزی بیمه البرز:

مدیر بیمه آتش‌سوزی بیمه البرز گفت: کل خسارت‌های پرداختی بیمه البرز به واحدهای خسارت دیده تحت پوشش این بیمه در ساختمان پلاسکو حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان براورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا مقرب در مورد آخرین وضعیت پرداخت خسارت‌های بیمه البرز به آسیب‌دیدگان ساختمان پلاسکو اظهار داشت: تاکنون خسارت سه واحد در ساختمان پلاسکو از سوی بیمه البرز تسویه شده و چهار پرونده دیگر که در بخش دیگری از برج واقع شده‌ و آسیب چندانی ندیده و سالم مانده‌اند باید برآورد خسارت شوند.

وی با بیان اینکه هنوز پلاسکو در قرنطینه است خاطر نشان کرد: در صورتی که اجازه ارزیابی سایر واحدها به ما داده شود و کارشناسان ما وارد محل شوند می‌توانیم برآورد خسارت مابقی واحدها را نیز داشته باشیم.

مقرب تصریح کرد: ضمن آنکه دو مورد از واحدهای تحت پوشش بیمه البرز نیز بیمه مرهونات بانکی هستند و صاحب مغازه از بانک وام گرفته است که در صورت تکمیل اطلاعات خسارتها پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین دو واحد دیگر هم سالم بودند و آسیبی ندیده بودند که از لیست خسارت‌ها خارج شدند.

مقرب گفت: کل خسارت‌های پرداختی بیمه البرز به واحدهای خسارت دیده تحت پوشش این بیمه در ساختمان پلاسکو حدود 1.5 تا 2 میلیارد تومان برآ ورد می‌شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  3