جدول زمانبندی شده مراجعه مشمولین با سامانه سهام عدالت

سبحانی در مصاحبه اختصاصی با بانکداری الکترونیک مطرح کرد؛

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولین طرح سهام عدالت تا روز 26 ام اسفند ماه ، باید با توجه رقم سمت راست کد ملی خود به سامانه این سازمان جهت دريافت صورتحساب خود مراجعه کنند.

سید جعفر سبحانی درگفتگوی اختصای با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک درباره طرح سهام عدالت گفت: مراسم و آیین رونمایی از ساماندهی طرح سهام عدالت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادي و دارایی و مقامات کشوری و بیش از 1200 نفراز مشمولین سهام عدالت از سراسر کشور هفته گذشته در سالن اجلاس سران برگزار شد و آیین رونمایی از ساماندهی طرح سهام عدالت که فاز و مرحله اول آن ارایه صورت حساب بود از روز سه شنبه هفته گذشته  شروع به کار کرد.
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: مشمولین سهام عدالت از سراسر کشور میتوانند با مراجعه با این سامانه  به نشانی samanese.ir و با استفاده از راهنمایی که درون سایت تعبیه شده مراجعه کرده و صورت حسابهای خود را دریافت کنند.
وی انجام این اقدام را در راستای آرامش مردم دانست و گفت: این راهکار برای جلوگیری از ازدحام در سایت و جلوگیری از به وجود آمدن مشکل برای مردم بود.
سبحانی ادامه داد: روز اول را به نوعی برنامه ریزی کردیم که افراد و مشمولین، مطابق با عدد سمت راست کد ملی خود آنها بتوانند در سامانه ورود کنند، مثلا امروز کسانی که عدد سمت راست  کد ملی آنها 1  است می توانند به سامانه بیایند و صورت حساب خود را دریافت کنند و فردا که 22 است کسانی که عدد سمت راست کد ملی آن ها 2 است .
سبحانی در پایان با اشاره به از بین رفتن این محدودیت اسامی تا 10 روز دیگر اذعان داشت: تا روز 26ام ، مشمولین با این روند باید به سایت مراجعه کنند اما پس از تاریخ 26 ام این محدودیت چه به لحاظ زمانی و چه به لحاظ کد ملی برداشته می شود و همه مشمولین می توانند با مراجعه به سایت صورت حساب خود را دریافت کنند.
سبحاني در پايان افزود : مشمولين مراقب افراد سودجو و كلاهبردار باشند و براي كسب هرگونه اطلاعات در رابطه با وضعيت سهامداري خود و دريافت صورتحساب فقط به سامانه اعلام شده مراجعه نمايند و يا براي پاسخ به ابهامات و سوالات خود فقط با مركز پاسخگويي سهام عدالت  به شماره 83338 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  27