شرکتهای پرداخت همچنان در انتظار مجوز موبایل پوز هستند

درگفتگوباخبرنگارباپایگاه خبری بانکداری الکترونیک مطرح شد:

رگولاتور سیاست مشخص و دقیقی درمورد موبایل پوز و پرداخت های خرد ندارد، اگرچه در این حوزه پیش نویس هایی تدوین شده اما قابل استناد و قابل ابلاغ به مجموعه شرکت های پرداخت وبانکها نیست. 

سالمی مدیر کسب و کار شرکت سامان پرداخت کیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در باره اقدامات این شرکت در حوزه موبایل پوز گفت: شرکت ما اقدامات خوبی در این حوزه داشته است اما تا به امروز هیچ نسخه مورد تاییدی از سوی شاپرک وجود ندارد و همچنان منتظر نسخه مورد تایید شاپرک هستیم.

سالمی افزود: رگولاتور سیاست مشخص و دقیقی درمورد موبایل پوز و پرداخت های خرد ندارد. اگرچه در این حوزه پیش نویس هایی تدوین شده اما قابل استناد و قابل ابلاغ به مجموعه شرکت های پرداخت وبانکها نیست. 

وی با بیان اینکه مشکل اصلی به رگولاتور و قانون گذاری برمی گردد گفت: هنوز مرکز توسعه تجارت برای پرداخت های موبایلی و اپلیکشن های موبایلی نماد ندارد، این در حالی است که برای سایتهای اینترنتی نیز نماد صادر می شود.

محمد اروجلو سرپرست روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز با بیان اینکه سامان کیش سومین حضور مستقل خود را در دهمین دوره ازنمایشگاه بورس، بانک و بیمه تجربه می کند گفت: سالهای گذشته سامان کیش در قالب مشارکت در غرفه بانک سامان در نمایشگاه شرکت می کرد، از چند سال گذشته برای حضور مستقل در نمایشگاه های مختلف تلاش کرده ایم و امسال برای سومین سال است که در نمایشگاه حضور مستقل داریم.

وی گفت: مهم ترین استراتژی شرکت این است که از تک بعدی بودن خارج شویم و به همه بانکهای کشور خدمت ارایه دهیم.

سرپرست روابط عمومی سامان کیش افزود: مهم ترین فعالیت ما در این نمایشگاه ارایه سبد محصول شامل دستگاه سفارش گیری، سیستم های فروش قابل اتصال به دستگاه کارت خوان و غیره و همچنین ارایه راهکارهای جامع پرداخت به مشتری و مذاکره با بانکهای مختلف است.

اروجلو با بیان اینکه شرکتهای پرداخت علی رغم محدودیت های موجود در صنعت پرداخت الکترونیک باید تلاش کنند هرچه بیشتر به سمت بین المللی شدن بروند گفت:تعدد و همپوشانی رویدادهای بانکی در حوزه بانکی و پرداخت باعث شده است که مرز این رویدادها از یکدیگر قابل تفکیک نباشد و باید تلاش شود که نمایشگاه هدفمندتر، به لحاظ محتوایی غنی تر و همچنین با حضور شرکت های خارجی برگزار شود.

وی در پایان سخنان خود گفت:حضور در این نمایشگاه فرصت خوبی است برای کسانی که بخواهند با صنعت پرداخت الکترونیک آشنا شوند.

پایان پیام/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −  85  =