حضور آیات عظام تقلید در انتخابات

حماسه حضور 96

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی ، صافی گلپایگانی، مظاهری و علوی گرگانی رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آیت الله مکارم شیرازی پس از رای دادن در جمع خبرنگاران این روز را  تاریخی  و به یاد ماندنی دانست و گفت: آنگونه که به من گزارش داده اند مردم حضور گسترده ای در این انتخابات خواهند داشت.
آیت الله مکارم شیرازی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد: گفتگوهای انتخابات را فراموش کنند و کسی که انتخاب میشود را کمک کنند.وی همچنین از رئیس جمهور منتخب خواست که در تشکیل کابینه از جناح خاصی انتخاب نکند بلکه افراد شایسته و توانمند را از هرگروه  وجناحی را برگزیند.

آیت الله نوری همدانی هم با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها رای خود را به صندوق انداخت.
وی با دعوت از همه مردم برای حضور پای صندوق های رای گفت : مردم متعهد و انقلابی ایران همانگونه که پیش از این در همه صحنه ها حضوری حماسه آفرین داشتند امروز هم به میدان می آیند و در برابر دشمنان اسلام شکوه و عظمتی مثال زدنی رقم خواهند زد.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه در جریان انتخابات هیچ گاه شخص خاصی را معین نکرده ایم و شاخص های کاندیدای اصلح را تشریح کرده ایم افزود: نامزد اصلح باید صددرصد ولایتمدار ، استکبار ستیز و خدمتگزار در راه ایجاد شغل برای جوانان، ارزانی کالا و مبارزه با فقر و فساد باشد.

آیت الله  سبحانی از مراجع تقلید با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، رای خود را به صندوق شماره 548 انداختند.وی  سپس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی واجب است، گفت: هر چه بیشتر پای صندوق های رای بیائیم به حفظ نظام اسلامی کمک کرده ایم.
آیت الله سبحانی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت دو پایه اساسی نظام است افزود: انتخابات تجلی جمهوریت نظام است که با اکثریت باید در آن شرکت کنیم و فرد منتخب هم باید با پشتوانه آرای مردمی بر پایه اسلامیت نظام و قوانین اسلامی حرکت کند.

آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا / رای خود را به صندوق شماره 549 انداخت.
شرکت آیت الله  صافی گلپایگانی در انتخاباتوی سپس در گفتگو با خبرنگاران گفت: ان شاءالله همه مسلمانان بویژه ملت شریف ایران تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج) سربلند و باعظمت باشند و در راهی که انتخاب کرده اند مورد عنایت حق تعالی قرار بگیرند.

آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان رای خود را به صندوق انداخت.
رییس حوزه علمیه اصفهان شرکت مردم را در انتخابات واجب و برای تایید نظام دانست و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات موجب افزایش امنیت و اقتدار نظام اسلامی است.وی شرکت مردم پای صندوق های رای را به ویژه دراین دوره که دوست و دشمن تمام توجه شان به ایران است، واجب دانست.
آیت ا… مظاهری همچنین شرکت همگانی مردم پای صندوق های اخذ رای را موجب نگرانی دشمن و خوشحالی دوستان بیان کرد و افزود: شرکت گسترده مردم موجب تقویت نظام و از اوجب واجبات نظام جمهوری اسلامی است.
رییس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید گفت: از خداوند متعال خواستارم اکنون که امنیت ایران در دنیا نمره اول است دیگر کشورها حسرت امنیت کشورمان را بخورند.
وی همچنین از همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات باشکوه قدردانی کرد.

آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها رای خود را  به صندوق شماره 548 قم  انداخت. وی  سپس در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر شرکت گسترده مردم در انتخابات گفت: از مردم همیشه در صحنه انتظار داریم سرنوشت مملکت را به دست شخصیتی محترم و دارای صلاحیت اجرای امر دین بسپارند .
آیت الله علوی گرگانی افزود: برای هرکسی که انتخاب می شود آرزوی توفیق و اجرای رضای الهی و رضای ملت ایران را داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄    =  15