برگزاری دومین دوره مطالعات آینده در بانکداری

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌کند:

بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی تحت عنوان « نقش نظام اعتباری بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال» شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ضرورت بازبینی و اصلاح نظام اعتباری بانک‌های کشور در راستای حمایت از تولید و اشتغال، نظارت موثر اعتباری بانک مرکزی در راستای حمایت از تولید و اشتغال، فرصت‌ها و چالش‌های حقوقی نظام اعتباری بانک‌های کشور در راستای حمایت از تولید و اشتغال از محورهای این همایش هستند.
هم‌چنین بررسی راهکارهای عملی برای تقویت منابع اعتباری بانک‌ها در راستای حمایت از تولید و اشتغال و بررسی نقش بازار سرمایه در بهبود عملکرد نظام اعتباری بانک ها در راستای حمایت از تولید و اشتغال از دیگر محورهای مورد توجه در این همایش محسوب می‌شوند.
مدت زمان مقالات ارسالی در این همایش که با همکاری موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و بانک مرکزی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، تا پایان تیر ماه جاری است. هم‌چنین قابل ذکر است که موسسه مذکور قصد دارد تا دومین دوره مطالعات آینده در بانکداری را در راستای همایش مذکور برگزار کند.
معرفی و ترویج تفکر علمی در آینده در صنعت بانکداری، بهبود فرآیندهای برنامه‌ریزی بلند مدت و میان مدت در صنعت بانکداری، تقویت دانش جهت شناسایی آینده مطلوب و محتمل در بانکداری، آشنایی با مبانی و روش‌های رایج در آینده‌نگاری به همراه تمرین آینده‌نگاری در کارگاه مورد پژوهی آینده شعب از اهداف اصلی برگزاری این دوره است.
هم‌چنین مبانی آینده‌نگاری، خروجی آینده‌نگاری، محتمل و مطلوب با ارائه روش‌های محتمل در بانکداری، مدل‌های آینده‌نگاری به همراه کارگاه مورد پژوهی آینده شعب با رویکرد آینده نگاری نیز از موارد مورد توجه و محتوای اصلی  این دوره محسوب می‌شود.   
گفتنی است، مدیران و کارشناسان ادارات برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه، آموزش و پژوهش، سازمان و روش‌ها، بازار یابی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از مخاطبان اصلی این دوره دو روزه در هفتم و هشتم مرداد ماه هستند و هزینه حضور در آن به همراه اعطای گواهینامه شرکت نیز سیصد و نود هزار تومان است.
انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  +    =  94