آنچه باید در این هفته درباره فناوری بدانید

اختصاصی/ گزیده اخبار فناوری:

گوگل، تصمیم دارد در استخدام کارمندانش تجدید نظر کند و بحث اقلیت های قومی و نژادی را ند نظر قرار دهد. این شرکت اعلام کرد هم اکنون در حدود 70 درصد از کارکنان گوگل مرد هستند و 56 درصد از نیروی کار ایالات متحده سفید پوست هستند که این ارقام در سری جدید استخدام های گوگل مورد اصلاح قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دنیای فناوری آنچنان روندی رو به رشدی پیدا کرده است که باید هرلحظه منتظر خبر جدیدی در این حوزه باشیم ما هم برای عقب نماندن از این قافله سعی کردیم اتفاقات مهمی که در این هفته در دنیای فناوری رخ داده و تمامی دنبال کنندگان اخبار فناوری مایل به دانستن آنها هستند، به طور خلاصه عنوان کنیم

1- شاید اولین خبر به هکرهای روسی مربوط باشد: به گزارش وال استریت ژورنال، هکرهای روسی گزارش کردند، که 33000 ایمیل پاک شده هیلاری کلینتون را هک کرده اند و آنها را به مایکل فلین ارسال کردند و او را عضو کمپین حمایت از ترامپ نمودند.

2- سرمایه گذاران در حال سرمایه گذاری بیشتر بر روی اپلیکیشن های فین تک اخبار داغ هستند، حتی لازم است کاربران برخی از این اپلیکیشن ها بابت آنها پول پرداخت کنند. این سرمایه گذاران پیش بینی می کنند با 50 میلیون پوند سرمایه گذاری 300 میلیون بازگشت سرمایه خواهند داشت.

3- سوپرمارکت آنلاین اوکادو در لندن، برای تحویل اجناس از خودروهای بدون راننده استفاده می کند. وانت های روباتی این شرکت اجناس را به طور خودکار تحویل ساکنان محلی گرینویچ قرار می دهد.

4- به گزارش واشنگتون پست توییتر در نظر دارد با اخبار جعلی مبارزه کند، این شرکت در سدد یافتن روشهایی برای نشانه گذاری اخبار درست یا غلط توسط کاربرانش است.

5- لندنی ها کمتر ماشین می خرند، با ورود اپلیکیشن هایی مانند Uber,DriveNow به بازار، لندنی ها این اپلیکیشن ها را جایگزین خرید خودرو کرده اند. نتیجه یک نظر سنجی که توسط YouGov انجام شده نشان می دهد 43 درصد از لندنی ها این اپلیکیشن ها را جایگزین خرید خودرو می دانند.

6- اینستاگرام، ابزار هوشمندی را برای مبارزه با اسپم و پیامهای مخرب طراحی کرده، متخصصین اینستاگرام این ابزار را برای تشخیص اینکه کدام پیام اسپم است و اینکه چه کسی آن را ارسال کرده است طراحی کرده اند.

7- گوگل، تصمیم دارد در استخدام کارمندانش تجدید نظر کند و بحث اقلیت های قومی و نژادی را ند نظر قرار دهد. این شرکت اعلام کرد هم اکنون در حدود 70 درصد از کارکنان گوگل مرد هستند و 56 درصد از نیروی کار ایالات متحده سفید پوست هستند که این ارقام در سری جدید استخدام های گوگل مورد اصلاح قرار خواهد گرفت.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع uk.news.yahoo.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  4