مشتری ۱۰ میلیاردی برای شرکت «ورلدپی»

«ونتیو» به عنوان بزرگ‌ترین شرکت پردازش کارت اعتباری آمریکایی برای روی‌گردانی مردم از تراکنش‌های نقدی با یکی از شرکت‌های بزرگ تامین‌کننده خدمات پرداخت در بریتانیا ، قراردادی به ارزش 8 میلیارد پوند می‌بندد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یک شرکت پردازش کارت اعتباری آمریکایی به نام «ونتیو» (Vantiv) از عقد قراردادی به ارزش 8 میلیارد پوند (معادل 4/10 میلیارد دلار) برای 57 درصد از سهام شرکت «ورلدپی» خبر داده است. اقدام «ونتیو» برای خرید «ورلدپی» که یکی از بزرگترین معاملات شرکتی بعد از رای مردم به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را رقم زد، در راستای روی‌گردانی مردم از تراکنش‌های نقدی و روی آوردن به پرداخت‌های دیجیتال صورت می‌گیرد.

 

هم‌چنان، خریداری شرکت «لوجیکور» به ارزش 8/13 میلیارد دلار توسط «َرکت سرمایه گذاری چین» بزرگ‌ترین معامله سال جاری محسوب می‌شود. شرکت‌هایی مانند «ونتیو» که از دامنه نفوذ حضور گسترده و بالایی در ایالات متحده برخوردارند، در تلاش برای گسترش و توسعه فعالیت های خود در صنعت پرداخت در مقیاس جهانی‌اند که به سرعت در حال رشد است.

 

ناگفته نماند که «ورلدپی» بزرگ‌ترین تامین‌کننده خدمات پرداخت در بریتانیا محسوب می‌شود و این معامله با رشد 28/1 درصدی ارزش سهام این شرکت همراه شد. ادغام این دو شرکت به شکل‌گیری شرکتی می‌انجامد که در سال 40 میلیارد تراکنش را به ارزش 5/1 هزار میلیارد دلار پردزاش خواهد کرد. این میزان تراکنش از طریق 300 روش مختلف پرداخت در 146 کشور و به 126 ارز مختلف صورت می گیرند و درآمدی بالغ بر 2/3 میلیارد دلاری را عاید این شرکت می کند.

منبع:

https://www.reuters.com/article/us-worldpay-m-a-vantiv-idUSKBN1AP0KJ

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  ⁄  29  =