دیدار عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با استاندار هرمزگان

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مدیراموراعتباری و تنی چند از روسای ادارات اعتبارات و بررسی طرح های بانک در سفری دو روزه به استان هرمزگان با فریدون همتی استاندار هرمزگان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این دیدار محمود شایان ضمن قدردانی از تعامل مطلوب و اثرگذار استانداری هرمزگان با بانک ملی ایران، همکاری بانک را با استانداری هرمزگان در جهت توسعه و پیشرفت استان سازنده دانست.
وی از تامین اعتبار و اختصاص تسهیلات 18هزار میلیارد ریالی در قالب کنسرسیوم بانک ها جهت طرح انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران (استان های کرمان، یزد ) خبر داد.
در ادامه استاندار هرمزگان با ابراز رضایت از عملکرد موثر بانک ملی ایران بابت پرداخت تسهیلات در زمینه های تولید، اشتغال، قرض الحسنه و ازدواج در استان، بانک ملی ایران را ابزار مهم اقتصادی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مدیرانی از چندین بانک کشور به همراه کارشناسان اعتباری بانک ملی از پروژه ملی طرح آبرسانی از خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران (استان های کرمان، یزد) بازدید کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  +    =  53