بانک های روسیه بیت کوین و ارزهای رمزنگار را دنبال می کنند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

دو بانک از بزرگترین بانک های روسیه اعلام کرده اند که در حال آزمایش پورتفلیوی ارزهای رمزنگار برای مشتریان خصوصی خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از کوین دسک، بانک های Sberbank و Alfa bank به مشتریان خود سهامی با قیمت مشخصی ارائه می کنند که 6 ارز رمزنگار محبوب تر را در صرافی های اصلی از جمله Kraken و Bitstamp  را خرید و فروش کنند.
بانک مرکزی روسیه از نزدیک فعالیت های این بانک ها را تحت نظر دارد. این پورتفلیو شامل 6 ارز برتر از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایتکوین می شود. در انتخاب برای ترکیب این ارزها برای 4 بار در سال تجدید نظر می شود و نسبت های آن ها با یک الگوریتم خرید و فروش متعادل خواهد شد.
اسپربانک (Sperbank) اصلی ترین بانک دولتی مسئول برای پردازش حقوق کارکنان دولت و آلفا بانک (Alfa Bank) بزرگترین بانک خصوصی این کشور است که برای ورود به عرصه خرید و فروش ارز رمزنگار با استفاده از بودجه AddCapital متعلق به National Settlement Depository برنامه ریزی می کنند.
گفته می شود از بودجه سرمایه گذاری AddCaptital برای مشارکت در پیش فروش توکن های تلگرام استفاده شد و قرار است به هزینه های راهکارهای فنی پروژه اختصاص یابد. National Settlement Depository که بخشی از بورس اوراق بهادار مسکو است به عنوان یک صندوق ذخیره عمل می کند. آزمایش فرایند پورتفولیو تقریبا 45 روز طول می کشد اما سایر تاریخ های خاص مربوط به این برنامه ریزی هنوز مشخص نشده است.

منبع: https://www.thepaypers.com/cryptocurrencies-bitcoin-virtual-currencies/russian-banks-are-trailing-bitcoin-and-crypto-portfolios/773607-39

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  +    =  73