اتهام عجیب به فوتبالیست مشهور

بازیکن جنجالی سپاهان گفت: «آقایان حواس‌شان باشد نگویند خلعتبری آمده بود شکار فیل یا زرافه چون جنگل‌های مازندران فیل، زرافه، کانگرو یا پنگوئن ندارد.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد یک فوتبالیست مازندرانی به نام "م. خ" به همراه یکی از دوستانش با محیط‌بان یگان حفاظت محیط زیست رامسر درگیر و سپس متواری شده است و دیروز نیز با 2 نفر از دوستانش این محیط‌بان را در خیابان دیده و مورد ضرب و شتم قرار داده ‌است.

 

در یکی دو روز گذشته نام محمدرضا خلعتبری به عنوان شکارچی غیرمجازی که به سوی محیط بانان شلیک کرده، مطرح شده است. گفتگوی خلعتبری در این خصوص را می‌خوانید.

 

* چرا با محیط‌بان جنگل‌های رامسر درگیر شدی؟

– چی؟ این حرف‌ها چیه؟

 

* رسماً اعلام شده؟

– از طرف چه کسی؟

 

* رئیس روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران!

– یعنی چه؟ من که اصفهانم. کی رفتم جنگل که دعوا بشه؟ دیگه چی گفته؟

 

* به هر حال این ادعای مسئول…

– ببین برای معروف شدن چه حرف‌هایی برای آدم درست می‌کنند، الان که صحبتم با شما تمام شود با وکیلم تماس می‌گیرم تا از آنها شکایت کند. حرف‌های این آقا بار حقوقی سنگینی دارد و باید ثابت کند. یعنی من روی محیط‌بان مملکتم اسلحه می‌کشم و فرار می‌کنم؟ اگر من اسلحه بکشم که او باید فرار کند. بعد گفته با دوستانم توی خیابان دیدمش و با رفقایم جلوی بچه 3 ساله‌اش کتکش زده‌ام؟ مگر ما عضو گروه تروریستی داعش هستیم که یک نفر را جلوی بچه‌اش بزنیم؟ یک دفعه می‌گفت تو خیابان به او شلیک هم کرده‌ایم. این تهمت‌های دروغ واقعاً تأسف برانگیز است و آقایان بروند دنبال مدرک که این اتهامات را بتوانند در دادگاه ثابت کنند.

 

* تو کلاً اهل شکار هستی؟

– بنده 8 سال قبل از اداره اسلحه و مهمات نوشهر مجوز گرفته‌ام. 2 قبضه سلاح شکاری دارم و خارج از فصل شکار اسلحه را نگاه هم نمی‌کنم چه برسد به اینکه بگیرم دستم و بروم شکار. الان که اصفهان هستم و فصل شکار هم از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

 

* فصل شکار تا چه زمانی ادامه دارد؟

– تا برج 10.

 

* چه حیواناتی را شکار می‌کنی؟

– فقط کبک. آقایان حواس‌شان باشد نگویند خلعتبری آمده بود شکار فیل یا زرافه چون جنگل‌های مازندران فیل، زرافه، کانگرو یا پنگوئن ندارد.

 

* حالا که تو دو اسلحه داری باید به فوتبالیست‌هایی که اهل دعوا هستند، هشدار بدهیم تا با خلعتبری سرشاخ نشوند که خطرناک است!

– دست شما درد نکند، مگر من قاتل هستم که برای کسی اسلحه بکشم. من فقط برای کبک‌ها اسلحه می‌کشم آن هم زمانی که شکار آزاد اعلام می‌شود.

 

* اوضاع سپاهان چطور است؟

– خوب، فعلاً ذهنم مشغول تهمت ناپسند دوستان همشهری‌ام است؛ واقعاً که!

ایمنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  55