استقرار سامانه بانکداری متمرکز «بنکو» در بانک شهر

شرکت توسن انجام داد:

با استقرار سیستم سامانه نرم افزار جامع بانکی جدید ، بانک شهر وارد توسعه بانکداری مجازی شد و سیستم بنکو در بانک شهر استقرار یافت تا نظام بانکداری مجازی تحقق یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ه نقل ازروابط عمومی بانک شهر ، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر،گفت:با توجه به این که شعار بانک شهر که همان نوآوری در خدمت است و همراه با خدمات نوین تعریف شده ،همه تلاش این بانک توسعه خدمات نوین بانکی از جمله بانکداری الکترونیکی است.

مرتضی سادات در ادامه گفت : در همین راستا با همکاری شهرداری ها و سازمان های تابعه و همچنین با توجه ماهیت فعالیت شهرداری ها در توسعه حقوق شهروندی در کشور،در سال همت و تلاش مضاعف در این بانک قصد داریم دانش مشتریان را نیز در باره بانکداری الکترونیک ارتقاء بخشیم.


وی با بیان این مطلب که بانک شهر در نظر دارد با معرفی و اجرای خدمات جدید بانک و همچنین راه اندازی پروژه های الکترونیک در حوزه شهر و شهروند الکترونیک زندگی شهروندان را تسهیل کند،افزود:بانک شهر در نظر دارد برای رسیدن به این هدف از همه ظرفیت های موجود استفاده کند و با توجه به قابلیت های بالای سیستم بنکو بخصوص در زمینه بانکداری الکترونیک، دستیابی به این هدف دور از انتظار نیست.


این مقام مسئول در بانک شهر با اشاره به مزیت ها و فرصت هایی که سیستم جدید در اختیار مشتریان بانک می گذارد،گفت:از فرصت هایی که این سیستم در اختیار مشتریان می گذارد می توان به مواردی از قبیل دسترسی به حساب های بانکی بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک،دسترسی بدون محدودیت زمانی و حتی روزهای تعطیل به برخی خدمات بانکی،افزایش سرعت در روند عملیات بانکی،کمک به رونق تجارت الکترونیک وصرفه جویی در منابع کشور اشاره کرد.


معاون برنامه ریزی و اطلاعات بانک شهر در ادامه با اشاره به شعار بانک شهر نخستین بانک دوستدار محیط زیست اظهار داشت:همچنین عملیاتی شدن این سیستم در بانک موجب کاهش ترددهای درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و ارتقای مسائل بهداشتی با حذف فیزیکی و لمس پول می شود که در راستای شعار تبلیغاتی بانک شهر به عنوان نخستین بانک دوستدار محیط زیست قرار دارد.


مرتضی سادات از افزایش امنیت به دلیل نبود جابه جایی فیزیکی پول،صرفه جویی در وقت مشتریان و کارکنان بانک،ارائه خدمات استاندارد به همه مشتریان بانک و افزایش دقت و صحت در اجرای عملیات بانکی به عنوان دیگر فرصت هایی نام برد که خدمات نوین بانکداری الکترونیک بانک شهر در اختیار مردم قرار می دهد.


گفتنی است که سیستم جدید جامع بانکداری از تاریخ 9/9/89 بر اساس برنامه زمان بندی هیأت مدیره بانک شهر به طور رسمی در تمام شعب این بانک در سراسر کشور اجرا شده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +    =  16