احتمال همکاری سواچ با اپل

به تازگی شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل برای تولید ساعت هوشمندش تصمیم دارد با شرکت بزرگ و معروف سوئیسی سواچ همکاری کند. این موضوع را وب‌ سایت Venturebeat به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد ‌به تازگی شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل برای تولید ساعت هوشمندش تصمیم دارد با شرکت بزرگ و معروف سوئیسی سواچ همکاری کند. این موضوع را وب‌ سایت Venturebeat به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است.
اپل برای راه‌اندازی خط تولید ساعت هوشمند خود با برندها و قیمت‌های متنوع، حالا حداقل یک شریک تجاری دارد و آن شرکت سواچ است. بنا به ادعای این وب‌‌سایت اپل و شرکای تجاری‌اش محصولات متنوعی در رده‌های قیمتی مختلف ارائه خواهند داد. این شرکت قصد دارد تا اکوسیستم خود شامل پلت‌فرم iOS، آیتیونز و قابلیت‌هایش را در حوزه سلامتی و تندرستی به مچ دست کاربران سراسر جهان انتقال دهد.  حتی بنا به ادعای این منبع خبر، اپل فقط به برندهای معتبر و شناخته شده اکتفا نکرده و با تمام تولیدکنندگان در این زمینه همکاری خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد اولین شریک بزرگ اپل در این راه سواچ خواهد بود. شرکت سوئیسی Swatch با 5/33 میلیون دلار سهم از بازار، بزرگ‌ترین تولیدکننده ساعت در جهان است و ساعت‌هایی در رده‌های قیمتی مختلف با 18 نام برند متنوع تولید می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  18