مایکروسافت به دنبال دو برابر کردن سهمش از بازار موبایل

در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند محصولات مبتنی بر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند و ویندوزفون و بلک بری با فاصله کمی به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم این بازار قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیـای‌اقتصـاد در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند محصولات مبتنی بر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند و ویندوزفون و بلک بری با فاصله کمی به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم این بازار قرار گرفته‌اند. با این حال اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز امیدهای زیادی برای رشد پلت‌فرم ویندوزفون در بازار دارد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی MobileNewsCWP، «لیلا مارتین» مدیر بخش ویندوزفون در مایکروسافت انگلستان اعلام کرده است که این شرکت امید و انگیزه‌های زیادی برای رشد اکوسیستم ویندوزفون در بازار جهانی دارد.

به گفته مارتین، مایکروسافت امیدوار است که تا سال 2015 بتواند با غلبه بر اپل در بازار تجاری، سهم خود از بازار مصرفی را تا دو برابر افزایش دهد. آمارها در این زمینه نشان می‌دهند نوکیا که در حال حاضر به صورت رسمی به مایکروسافت تعلق دارد، سهم 18 درصدی از بازار تجاری انگلستان را در اختیار دارد. حالا مایکروسافت انتظار دارد این سهم با افزایش دو برابری در سال 2015 به 36 درصد رسیده و اپل را با سهم 35 درصدی در این بازار پشت سر بگذارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  7