در استقرار نظام برنامه ریزی تور دستاوردهای بانک رفاه برگزار شد

با حضور دانشجویان امیر کبیر و صنعتی شریف

تور دستاوردهای بانک رفاه کارگران در حوزه استقرار نظام برنامه ریزی با حضور دانشجویان دوره کارشناسی ارشد MBA و آینده پژوهی دانشگاه های امیر کبیر و صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این گردهمایی که با هدف شناسایی بانک به جامعه علمی و حرفه ای کشور با عنوان یک سازمان پیشرو در زمینه توسعه سیستم های نوین مدیریتی و همچنین ایجاد پویایی علمی در محیط درون سازمانی و گسترش همکاری ها با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی معتبر کشور برگزار شد، دستاوردهای بانک رفاه کارگران در حوزه استقرار نظام برنامه ریزی و همچنین فرایند حرکت بانک در مسیر تحول تشریح شد.

شایان ذکر است بانک رفاه کارگران در سال های اخیر تجارب ارزشمندی در زمینه استقرار نظام مدیریت استراتژیک در کشور کسب کرده و هم اکنون به عنوان بانکی پیشرو در این حوزه محسوب می شود.

بر اساس این گزارش، این تور با سرپرستی دکتر لشکر بلوکی استاد دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران و از صاحب نظران حوزه مدیریت استراتژیک و مشاور ارشد استراتژیک وزارت اقتصاد و امور دارایی 18 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد و وی و شاگردانش از دستاوردهای بانک دیدن کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  53  =  60