بانک تجارت ساتنا را اینترنتی کرد/ توسعه خدمات آنلاین تجارت کارت

در راستای افزایش ضریب رضایت و اطمینان مشتریان

کاربران سایت اینترنتی بانک تجارت از این پس می توانند عملیات انتقال وجوه بین بانکی را از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت به انجام رسانند .همچنین این بانک در راستای افزایش ضریب اطمینان مشتریان به خدمات الکترونیک ، امکان مسدود نمودن تجارت کارت را برای مشتریان خود بوجود آورده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با اتصال به درگاه بانکداری اینترنتی  بانک تجارت به سامانه انتقال لحظه ای وجوه بین بانکی ،از این پس جهت ارسال حواله های ساتنا می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir عملیات انتقال وجه از حساب خود در بانک تجارت به هر حسابی در بانک های دیگر عضو شبکه شتاب را بدون مراجعه به شعبه با کمترین تاخیر و هزینه به انجام رسانند . کلیه شعب این بانک در سراسر کشور نیز عملیات ساتنا را بدون دریافت کارمزد به انجام می رسانند . سقف انتقال وجوه در سامانه ساتنا روزانه 60 میلیون ریال بوده و وجوه انتقالی حداکثر تا پایان روز کاری به حساب مقصد واریز خواهد شد. 

استفاده از این خدمت الکترونیک جدید بانک تجارت از طریق ورود به بخش بانکداری الکترونیک در صفحه اول سایت اینترنتی این بانک و اطلاع از شماره شبا حساب مورد نظر در بانک مقصد امکان پذیر است . با توجه به دستورالعمل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در راستای جلوگیری از بروز اشباهات و مغایرت ها ، انتقال وجوه در سامانه ساتنا صرفا با استفاده از شناسه الکترونیک حساب بانکی مقصد (شبا) امکانپذیر است.

مشتریان بانک تجارت می توانند شناسه حساب بانکی خود را از طریق سامانه تلفنبانک تجارت به شماره 81277-021 و یا از طریق کلیک نمودن بر روی گزینه شبا در صفحه اول سایت اینترنتی این بانک دریافت نمایند .

ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آنی ) این امکان برای مشتریان بانکهای عضو شبکه شتاب بوجود آورده که در کوتاه ترین زمان بدون نیاز به استفاده از پول نقد و یا چک های بانکی اقدام به انتقال وجوه از حساب های خود در بانک های مختلف کشور نمایند.

شایان ذکر است بانک تجارت هفته گذشته در چهارمین کنفرانس سراسری بانکداری الکترونیک ، عنوان بانک برترکشور در بخش بانکداری اینترنتی دریافت نمود . 

 

توسعه خدمات آنلاین تجارت کارت

بانک تجارت مشتریان این بانک می توانند در صورت مفقودی تجارت کارت خود بلافاصله دستور مسدود شدن آن را بصورت آنلاین از طریق سامانه های تلفنبانک یا اینترنت بانک تجارت صادر نمایند .

مشتریان بانک تجارت کارت برای استفاده از این خدمت و سایر خدمات جدید تجارت کارت می بایست رمز دوم کارت خود را از دستگاه های خودپرداز این بانک دریافت کنند .

گفتنی است بانک تجارت با صدور بیش از شش میلیون و هشتصدهزار عدد تجارت کارت و در اختیار داشتن 1900 دستگاه خودپرداز و 88 هزار دستگاه POS فروشگاهی امکان دسترسی به خدمات کارتی خود را در اقصی نقاط کشور برای هموطنان عزیز فراهم آورده است . 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  −  92  =