دبیرخانه اقتصاد مقاومتی بانک دی راه اندازی شد

مدیر عامل بانک دی در اولین جلسه شورای معاونین بانک دی، پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، دبیرخانه اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در تاریخ بیست و نهم بهمن سال 92 ، شورای معاونین بانک دی با هدف ایفای نقش موثر در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت، تطبیق سیاست های کلی این بانک با سیاست های اقتصاد مقاومتی و نیز سند چشم انداز بیست ساله کشور، اقدام به راه اندازی دبیر خانه اقتصاد مقاومتی کرده و معاونت طرح و توسعه به عنوان دبیر اجرایی این دبیرخانه برگزیده شد.

 

شفیع زاده – مدیرعامل بانک دی – با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، فرصت ساز، مولد، درون زا، پیشرو و برون گرا ابلاغ شده است، بر اهمیت نقش آفرینی بانک دی در این حماسه اقتصادی و جهاد مقدس تاکید کرد.

وی لزوم ایجاد ساز و کارهای لازم درجهت ایفای نقش فعال بانک دی به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و نهایتا توسعه کشور را از اولویت های تعیین راهبردهای این بانک دانسته و معاونین را موظف به ارائه پیشنهادات و تدوین برنامه های عملیاتی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  5