بازداشت یلدا،جیب بر معروف تهران + عکس

این افراد پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و اطلاع از سارق بودن یلدا، در اظهارات خود عنوان داشتند: تصور می کردیم که مدارک شناسایی ما مفقود شده و این خانم در تماس تلفنی، با طرح این موضوع که مدارک را پیدا کرده درخواست مژدگانی می کرد و ما نیز پس از پرداخت مژدگانی ، مدارک را از وی تحویل می گرفتیم .

height=383

 

با به دست آمدن لیست اسامی افراد و بررسی های بیشتر مشخص شد که این افراد همگی مالباختگانی هستند که مدارک شناسایی آنها سرقت شده و تصور می کردند که مدارکشان مفقود شده است.

این افراد پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی و اطلاع از سارق بودن یلدا، در اظهارات خود عنوان داشتند: " تصور می کردیم که مدارک شناسایی ما مفقود شده و این خانم در تماس تلفنی، با طرح این موضوع که مدارک را پیدا کرده درخواست مژدگانی می کرد و ما نیز پس از پرداخت مژدگانی ، مدارک را از وی تحویل می گرفتیم ".

 

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: "از کلیه مالباختگان به ویژه مالباختگان زنی که بدین شیوه و شگرد، در سطح ایستگاه های مترو مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزدهم خرداد مراجعه نمایند "

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  10