مایکروسافت برای سامسونگ دست به جیب شد

مایکروسافت برای توسعه پلت‌فرم‌های ویندوز فونی این بار به سراغ سامسونگ رفت و پیشنهاد یک میلیارد دلاری برای توسعه دستگاهی ویندوز فونی به این برند داد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم در حال حاضر 90 درصد اکوسیستم ویندوزفون در اختیار سری لومیا نوکیا است و عدم پشتیبانی برندهایی چون اچ‌تی‌سی، هواوی و سامسونگ از این سیستم عامل نقطه بحرانی برای آن به حساب می‌آید که مایکروسافت را به فکر راه چاره انداخته است.

مایکروسافت بعد از متقاعد کردن نوکیا برای توسعه دستگاه‌های ویندوز فونی این بار به سراغ سامسونگ رفته تا شاید به این واسطه بتواند دستگاهی دیگر از برندی متفاوت را توسعه دهد و روانه بازارهای جهانی کند.

البته این رویکرد صرفا مختص سامسونگ نمی‌شود و مایکروسافت برنامه‌ای بلند مدت برای تعامل با سایر برندهای قدرتمند موبایل در بازار جهانی دارد اما برای شروع، کار را با سامسونگ پیش خواهد برد.

براساس تویتی از الدر مورتازین در شبکه توئیتر، مایکروسافت پیشنهاد یک میلیارد دلاری را به سامسونگ برای تولید دستگاهی ویندوز فونی به شکل رسمی ارائه داده است.

نوکیا هم در قراردادی مشابه، هم‌زمان با توسعه لومیا ویندوز فونی رقمی نزدیک به 250 میلیون دلار را به شکل فصلی برای پشتیبانی از این پلت‌فرم خود از مایکروسافت دریافت کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +    =  14