دومین گردهمایی متخصصان صنعت بیمه اتکایی در منطقه منا

متخصصان صنعت بیمه، بیمه گران اتکایی، سهامداران و مدیران اجرایی برای دومین بار در پارک هایت دوبی در امارات متحده عربی گردهم می آیند تا چشم انداز پیش رو صنعت بیمه اتکایی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) را بررسی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از صنعت بیمه از ایشا اینشورنس ریویو، جلسه سالانه سی ام سپتامبر تا دوم ماه اکتبر سال جاری باردیگر بیمه گران، مدیران اجرایی، کارگزاران و بیمه گران اتکایی را در دوبی گردهم می آورد تا آنان مسیرهای پیش رو ورود بازار بیمه منا را به بازارهای جهانی صنعت بیمه بررسی کنند.

این گردهمایی که توسط "میدل ایست اینشورنس ریویو" سازماندهی شده و "مودی اینوستر سرویس" پشتیبانی آن را برعهده دارد، بازیگران کلیدی در این بازار را در یک مجموعه جمع می کند تا درباره مسائل کلیدی و اصلی برای خدمت به بیمه گران اتکایی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به تبادل نظر بپردازند.

در این گردهمایی دو روزه، سخنرانان مختلفی در صبح و عصر صحبت خواهند کرد و مسائلی نظیر شبکه های دوجانبه، مدیریت ریسک و سرمایه گذاری در بیمه اتکایی در این مناطق مطرح خواهد شد.

در این گزارش درباره اهداف این گردهمایی آمده است که نیازهای مختلف بازار بیمه منا بررسی می شود و همچنین برداشتن گام های به منظور ایجاد فرصت های جدید برای بازار بیمه اتکایی در منطقه منا مورد کنکاش قرار می گیرند.

از سوی دیگر، متخصصان این صنعت چالش های پیشرو بیمه گران اتکایی در خاورمیانه را مطرح می کنند و راه حل های خلاقانه برای توسعه استانداردها و حرفه ای شدن این صنعت عنوان خواهد شد.

طبق گزارش ها، صنعت بیمه در این مناطق رشد قابل ملاحظه ای خواهد داشت و این مسئله منجر به رشد اقتصادی ویژه ای می شود. این پیش بینی خوش بینانه برای رشد صنعت بیمه در این منطقه این انتظار را به وجود آورده است که سوده ‌های کلانی نصیب شرکت ‌ها شود.

سرمایه گذاران جدیدی وارد این صنعت شده ‌اند و انتظار دارند که سرمایه ‌هایشان به سرعت بازگردد و در این بازار ریسک کمتری را تجربه کنند. این عامل در کنار این مسئله که اکثر شرکت ‌ها به طور سنتی می ‌توانند سرمایه‌ های خود را بازیابی کنند، بیمه شوندگان را ترغیب کرده است تا سرمایه گذاری‌های پرخطری را انجام دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1