تاجگردون: ربیعی می‌تواند گلوگاه‌های فساد را در وزارت رفاه شناسایی کند

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ربیعی به دلیل توانایی که دارد می‌تواند گلوگاه‌های فسادی که در وزارت تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی است را شناسایی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا غلامرضا تاجگردون که در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی سخن می‌گفت، اظهار کرد: وقتی بحث انتخاب ربیعی برای وزارت مذکور مطرح شد بنده موافق نبودم اما به هر حال فرصت مجلس فرصت خوبی است و مهم است که بدانیم چه کسی مسوولیت تصدی بر این وزارتخانه مهم که در دو بخش اقتصادی و اجتماعی فعالیت را دارد برعهده می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برداشتم این است که نسبت به این وزارتخانه نباید نگاه صرف اقتصادی و اجتماعی داشت چرا که آسیب‌پذیر می‌شود.

نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به تحقق اصول 29، 43 و 44 قانون اساسی گفت: اگر این اصول بخواهد عملی شود مهمترین بخشی که به آن کمک می‌کند وزارت کار است که هم در زمینه اجتماعی و هم در مسائل اقتصادی فعالیت خواهد داشت.

تاجگردون با تاکید بر اینکه باید نسبت به این وزارتخانه نگاه استراتژیک داشته باشیم ،یادآور شد: ربیعی به دلیل سوابقی که در کارنامه خود دارد نگاه استراتژیک خواهد داشت و می‌تواند تلفیقی از این فعالیت‌ها را پیگیری کند.

وی افزود: وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی از جمله وزارتخانه‌هایی است که صندوق‌های زیرمجموعه آن نقش بین نسلی را بر عهده دارد و نمی‌شود با نگاه غیر استراتژیک و انتزاعی به آن نگاه کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با طرح این سوال که این وزارت رفاه،‌چه نوع وزارتی است گفت: ما در سازمان مدیریت سابق می‌گفتیم وزارت رفاه سازمان برنامه دیگری است چرا که این وزارتخانه دو اثر منفی ومثبت خواهد داشت اثر مثبت آن موجب ارتقاء رفاه در داخل کشور و اثر منفی آن اگر اقتصادی نباشد، موجب فساد خواهد شد.

تاجگردون با اشاره به اینکه وقتی اسم وزارت رفاه به میان می‌آید سریعا ذهن افراد به فعالیت‌های شستا سوق پیدا می‌کند، گفت: ربیعی به دلیل توانایی که دارد می‌تواند گلوگاه‌های فساد این وزارتخانه را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد یک دولت رفاه هستیم، گفت: دولت رفاه باید شکل گیرد چرا که انتخاب انسان‌های ارزشمند هیچگاه به ضرر ما نبوده و نگاه‌های استراتژیک و علمی قطعا موثر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  66