تسهیلات ویژه بانک رفاه به هواداران سرخابی

رئیس هیأت مدیره بانک رفاه گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم های سرآمد در ورزش کشور هستند، به همین دلیل بانک رفاه به منظور ایجاد ارتباط بیشتر طرفداران با این دو باشگاه، اقدام به طراحی کارت هواداران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،لـله گانی رئیس هیأت مدیره بانک رفاه با اعلام این خبر افزود: همکاری ها و تعاملات بانک رفاه با باشگاه های استقلال و پرسپولیس از سال1391 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. این همکاری ها در راستای مسئولیت اجتماعی بانک و ارتقای ورزش و سلامتی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان است.
لـله گانی افزود: در سال گذشته با انعقاد قرارداد بین دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار استقلال و پرسپولیس تعاملات با این دو باشگاه شکل گرفت که در قالب حمایت های مالی و تبلیغات در سطح این دو باشگاه تجلی یافت.
وی با اشاره به این که در سال جاری و آینده قطعا همکاری های بانک رفاه با این دو باشگاه بیشتر می شود افزود: کمک به ورزش را رسالت خود می دانیم و در پی تحقق این هدف کارت طرفداران استقلال و پرسپولیس را با همکاری شرکت نیواد طراحی کرده ایم.
وی افزود: امیدواریم با عرضه این کارت ها به هواداران باشگاه استقلال، منابع درآمدی پایدار برای حمایت از باشگاه فراهم شود.
لـله گانی ادامه داد: این کارت ها در چهار سطح "15، 25 ، 40 و 100 هزار تومانی" طراحی شده است که هواداران با خرید این کارت می توانند علاوه بر حمایت تیم محبوب خود، از تسهیلات ویژه بانک رفاه همچون پرداخت سود روز شمار، قابلیت استفاده از تمامی بسته های بانکداری الکترونیک و کارت ویژه خرید نیز برخوردار شوند.
رئیس هیأت مدیره بانک رفاه خاطر نشان ساخت: به زودی با ارائه این کارت ها بسته ای فراهم می شود تا هواداران تیم ها بتوانند از تخفیف ویژه پایانه های فروشگاهی در سراسرکشور برخوردار شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  56