خانه احمدی ن‍‍ژاد چند میلیارد برآورد شد

ارزش خانه چهارطبقه نوساز محمود احمدی نژاد رییس دولت دهم در منطقه نارمک حدود 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از اقتصادآنلاین، محمود احمدی‌نژاد در آخرین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود در بیان اموال و دارایی‌های خود گفت: خانه‌ای در نارمک داشتم که قدیمی بود که کل زمینش 175 متر است، در آن خانه‌ای 4 طبقه ساختیم که با فرزندانم در آن زندگی کنیم.

رییس دولت دهم افزود: این وظیفه پدر و مادر است که بایستی فرزندان خود را زیر بال و پرشان بگیرند که البته این خواسته همه ایرانی‌ها است که ما هم به این دلیل با وام بانکی از صندوق نهاد آنجا را ساختیم. پسر بزرگم مهندس عمران است که در یک شرکت کار می‌کند، دخترم مهندس برق است و پسر کوچکم هم مهندس مکانیک است البته همسرم هم مهندس است، دامادمان هم پزشک است که همگی دست به دست هم داده و 4 واحدی ساختند تا همگی با یکدیگر زندگی کنیم.

باتوجه به افزایش شدید قیمت ها در بخش مسکن در سالهای اخیر، فکر می‌کنید در حال حاضر خانه رییس دولت دهم چقدر می‌ارزد؟
با تماس با املاکی که در منطقه نارمک تهران مستقر هستند، می توان به راحتی قیمت خانه دکتر محمود احمدی نژاد را برآورد کرد.

بسازبفروشان می‌گویند: اگر براساس گفته احمدی نژاد، زمین خانه وی 175 متر باشد، بیش از 60 درصد زیربنای مفید می‌دهد، یعنی زیربنای مفید هر طبقه حدود 105 تا 110 متر می‌شود. البته آنان عنوان می‌کنند که شهرداری برای زمین 175 متری در منطقه نارمک، جواز پنج طبقه می‌دهد.
حال اگر ملاک را سخنان احمدی نژاد قرار دهیم، هر طیقه خانه وی حدود 110 متری می‌شود، یعنی در مجموع 440 متر زیر بنای مفید ( 4 طبقه) در منطقه نارمک.

مشاوران املاک اعلام می‌کنند که در منطقه نارمک مسکن نوساز متری به طور متوسط حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان و اگر لوکس باشد، متری بیش از 7 میلیون و 500 هزار تومان است.

برهمین اساس، اگر 440 متر زیربنای مفید خانه دکتر محمود احمدی نژاد در منطقه نارمک را در عدد 6 میلیون و 500 هزار تومان ضرب کنیم، دو میلیارد و 860 میلیون تومان ارزش ساختمان می‌شود. البته اگر این مسکن به صورت لوکس ساخته شده باشد، ارزش آن تا 3 میلیارد و 300 میلیون تومان هم افزایش می‌یابد.

البته باید اشاره کرد که هزینه ساخت مسکن در منطقه نارمک متری یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومان برآورد می‌شود؛ بدین ترتیب اگر 440 متر زیربنای مفید را در عدد یک میلیون و 250 هزار تومان ( متوسط هزینه) ضرب کنیم، هزینه ساخت خانه رییس دولت دهم 550 میلیون تومان می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1