حمایت از ورزش کشور، رسالت اجتماعی و فرهنگی بانک ملی ایران است

شب گذشته ویژه برنامه مشترک بانک ملی ایران و شبکه ورزش به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این بانک و اولین سالگرد تاسیس شبکه مذکور در محل محوطه ادارات مرکزی و جنب ساختمان موزه بانک اجرا و به صورت زنده از شبکه ورزشی سیما پخش شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملت در این برنامه که با اجرای رضا جاودانی برگزار شد و چهره های سرشناس ورزشی کشور نظیر طالقانی و یزدانی خرم روسای اسبق و سابق فدراسیون کشتی، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، بهداد سلیمی و حسین توکلی قهرمانان وزنه برداری، احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک لندن، صدر و حاج رضایی کارشناسان ورزشی، حسینی دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای به همراه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران در آن حضور داشتند، حیدری با ابراز خرسندی از تقارن هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران و اولین سالگرد افتتاح شبکه ورزش درخصوص فعالیت های ورزشی بانک گفت: بانک ملی ایران در گذشته دارای تیم های ورزشی بود و بزرگانی همچون مهدی مهدوی کیا، مجید نامجو مطلق، حمید علی دوستی و رحیم میرآخوری از باشگاه فوتبال بانک ملی ایران به عرصه ورزشی کشور معرفی شده اند.
وی با اشاره به تغییر روند قوانین تیم داری و باشگاه داری در موسسات مالی و اعتباری خصوصاً بانک ها اظهار داشت: کمک به سازمان های ورزشی و ورزشکاران رویکردی است که امروزه مورد توجه بانک هاست و به این لحاظ بسیاری از ورزش ها مورد حمایت بانک هستند.
مدیرعامل بانک ملی ایران حمایت از مسابقات مختلف ورزشی و احداث اماکن و فضاهای ورزشی را از جمله رسالت های اجتماعی و فرهنگی بانک ملی ایران دانست و درخصوص انتظار بانک ها از رسانه ها گفت: سرمایه گذاری درخصوص ورزش به لحاظ افزایش سلامتی شهروندان قطعاً بر کاهش هزینه های بهداشت و درمان ، تاثیرگذار است لذا کمک به ورزش و حمایت از آن در واقع کمک به سلامت مردم و افزایش امید به زندگی است که در نهایت موجب طول عمر جمعیت و کمک به رشد اقتصادی کشور است و رسانه ها با ایجاد علاقه و انگیزه ورزشی و ترویج ورزش عمومی می توانند حضور موثر داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود کمک سریع، بهنگام و مثبت بانک ها و موسسات مالی به ورزش قهرمانی را یک کمک دوجانبه و بازی برد-برد خواند و افزود: در این مورد هم جامعه ورزشی با برند سازی و مطرح کردن موسسات مالی و بانک ها و هم بانک ها با تامین مالی جامعه ورزشی می توانند نقش کلیدی در ارتقای سطح کیفیت خدمات یکدیگر ایفا کنند.
حیدری اعتماد عمومی مردم به ورزش را زمینه ساز اعتماد به کسانی دانست که در امر ورزش سرمایه گذاری می کنند و بیان داشت: عکس این مطلب نیز صادق است و اعتماد مردم به بانک ها زمینه رشد ورزشی را که مورد توجه مردم می باشد فراهم کرده و علاقه مردم به ورزش و ورزشکاران عیار این سرمایه اجتماعی را بالاتر می برد.
وی با اشاره به ساختمان زروخانه بانک ملی ایران که از دهه 1320 شمسی افتتاح شده و یکی از مراکز ورزشی خوب شهر تهران بوده است، ابراز امیدواری کرد این ساختمان کهن و باستانی بتواند پذیرای گروه خردسال و نوجوانان علاقه مند به ورزش باستانی باشد و بانک ملی ایران در این خصوص نیز همانند سایت جوانه های بانک ملی ایران بتواند خدمتی دیگر به نونهالان و نوجوانان میهن اسلامی ارائه نماید.
عباس کمرئی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این برنامه در خصوص توقع از رسانه های ورزشی خصوصاً شبکه ورزش گفت: در بین شبکه ها خلا یک شبکه تخصصی ورزشی محسوس بود که با حضور شبکه ورزش این مهم تحقق یافت. هر چند هر کاری جای پیشرفت دارد لذا هرچه این شبکه در راستای رسالتی که بر عهده دارد حرکت کند، تجربه های بهتری جهت تهیه مطالب ورزشی برای هموطنان به دست خواهد آورد.
وی ادامه داد: برنامه های آموزشی ورزشی، برنامه های تخصصی و نقد منصفانه به جذاب تر شدن برنامه های شبکه ورزش کمک شایانی خواهد کرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  85