فروش املاک مازاد بانک ملی ایران سرعت می‌گیرد

محمود شایان مدیر امور پشتیبانی بانک ملی ایران با اشاره به فعالیت‌های ادارات تحت نظر این مدیریت ابراز داشت: استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود و همچنین کاهش هزینه‌ها با تمرکز بر سودآوری حداکثری جزو اولویت‌های بخش پشتیبانی بانک ملی ایران در سال جاری محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی وی گفت: با توجه به شرایط موجود استفاده بهینه از بودجه تخصیصی، بازسازی و نوسازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ادارات کل مهندسی و املاک و کارپردازی بانک ملی ایران در دستور کار مدیریت این بخش قرار دارد.

شایان خاطر نشان کرد: آسان‌سازی و بهینه‌سازی امور محوله اداری به منظور تسریع در پاسخگویی به نامه‌های شعب که نقش اساسی در پاسخگویی سریع و جلب رضایت مشتریان دارند، از دیگر برنامه های آتی مدیریت امور پشتیبانی است.

وی بیان داشت: تکمیل و اتمام پروژه ساختمان فردوسی (محل سابق فروشگاه شهر و روستا) برای استقرار تعدادی از ادارات ستادی بانک ملی ایران و بهره‌برداری سریع از آن مورد اهتمام ویژه این مدیریت است.

مدیر امور پشتیبانی بانک ملی ایران در ادامه دیگر اقدامات این مجموعه را تسریع در فروش املاک مازاد بانک از طریق مزایده عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

83  −    =  74