حمایت بانک توسعه صادرات از گردشگری

سیامک چراغیان به انعقاد تفاهم نامه گردشگری میان این بانک با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: این تفاهم برای راه اندازی مجتمع بین راهی سقز – سنندج منعقد شده و در قالب آن 12میلیارد ریال اعتبارات مورد نیاز آن از محل منابع بانک توسعه صادرات و سازمان میراث فرهنگی پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به گفته وی از این مبلغ، 8میلیارد ریال توسط بانک توسعه صادرات و 4میلیارد ریال نیز توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تامین خواهد شد .

رییس شعبه بانک توسعه صادرات سنندج افزود: تمام تسهیلات پرداختی به صادرکنندگان در این مدت از محل منابع داخلی بانک توسعه صادرات تامین شده است.

وی اظهار داشت: بیش از 82 درصد این تسهیلات به بخش مصالح ساختمانی، سیمان، سنگ ساختمانی و ماشین آلات کشاورزی پرداخت شده است.
در طول عمر سه ساله این بانک در این 230 میلیارد ریال تسهیلات به صادر کنندگان استان پرداخت شده است.

به گفته چراغیان، علاوه بر این میزان تسهیلات مبلغ 54 میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل منابع صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی استان کردستان پرداخت شده است.

بانک توسعه صادرات تنها شعبه خود را در استان کردستان تیر ماه سال 1389 در شهر سنندج مرکز این استان راه اندازی کرد و اکنون با 9 کارمند فعالیت خود را سامان می دهد.

بانک توسعه صادرات، بانکی تخصصی با رویکرد تمرکز بر فعالیت حوزه صادرات است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  +    =  30