رضایت ۹۷ درصدی پناهندگان از پوشش بیمه تکمیلی درمان بیمه آسیا

مدیر ارشد برنامه ریزی سازمان ملل متحد گفت: 97 درصد پناهندگان از ارائه پوشش بیمه تکمیلی درمان و پرداخت خسارت بیمه آسیا رضایت دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا عباس حاج فتحعلی‌ها، در دیدار با جرج ساموئل، مدیر ارشد برنامه‌ریزی سازمان ملل متحد که در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا انجام شد، با ابراز خرسندی از اجرای بی کم و کاست پوشش بیمه تکمیلی درمان پناهندگان گفت: شرکت بیمه آسیا با در نظر گرفتن جنبه انسان دوستانه و همچنین گسترش همکاری‌های بین المللی اقدام به ارائه پوشش بیمه تکمیلی درمان به پناهندگان کرده که امید است با همکاری سازمان های ذیربط این حرکت انسانی تداوم یابد.

وی افزود: امیدواریم توانسته باشیم با جلب رضایت خاطر مسئولان وزارت کشور، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و در نهایت ارائه خدمات شایسته به پناهندگان، اقدامات مؤثری در حل مشکلات درمانی پناهندگان برداشته باشیم.

جورج ساموئل نیز با ابراز تشکر از همکاری شرکت بیمه آسیا گفت: در پایش انجام شده توسط کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره امور اتباع خارجی وزارت کشور، 97 درصد پناهندگان از ارائه پوشش بیمه تکمیلی درمان و پرداخت خسارت بیمه آسیا اعلام رضایت کردند.

مدیر ارشد برنامه ریزی سازمان ملل متحد بیان داشت: ارائه پوشش بیمه تکمیلی درمان به پناهندگان یک حرکت انسانی بود که شرکت بیمه آسیا با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان توانست خدمات درمانی بسیار شایسته ای را به پناهندگان ارائه بدهد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به نتایج بسیار مثبت این طرح، شاهد همکاری بلندمدت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با شرکت بیمه آسیا باشیم.

سیداسماعیل جعفری، رییس اداره روابط بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور نیز در این نشست با اشاره به اینکه ارائه پوشش بیمه تکمیلی درمان به پناهندگان برای اولین بار در دنیا انجام می‌شود، گفت: فرایند اجرای این طرح فراز و نشیب‌های بسیاری داشت که با تلاش مسئولان شرکت بیمه آسیا توانستیم آن را در حد مطلوبی محقق سازیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به ارائه خدمات مناسب در بخش صدور و پرداخت خسارت درمانی به پناهندگان از طرف بیمه آسیا، سه تیم عالی‌رتبه اعزامی از ژنو با تمدید قرارداد در سال جاری نیز موافقت کردند.

بنابراین گزارش، نشست مدیرعامل بیمه آسیا و مدیر ارشد برنامه ریزی سازمان ملل متحد با حضور خانم‌ها دکتر لوسینه، بازرس ویژه سازمان ملل متحد، آرین، مسئول پروژه بیمه اتباع کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، سیداسماعیل جعفری، رئیس اداره روابط بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مهدی شریفی، معاون مدیرعامل بیمه آسیا در بیمه‌های اشخاص و مسئولیت، علیرضا بنی‌اسدی، مدیر بیمه‌های درمان بیمه آسیا و محمود افشاری، مدیر روابط عمومی بیمه آسیا به مناسبت پایان مأموریت جورج ساموئل، مدیر ارشد برنامه ریزی سازمان ملل متحد در ایران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =