کمک ۱۰۰ میلیون ریالی بانک ملی به نیازمندان

بانک ملی ایران 100 میلیون ریال به افراد مددجو و نیازمند زیرپوشش اداره بهزیستی شهر ری اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم 2 نفر از مددجویان کمک های مالی خود را به صورت نمادین از اداره کل روابط عمومی دریافت کردند و بقیه وجه در اختیار مسئولان اداره بهزیستی برای اهدا به نیازمندان زیرپوشش قرار گرفت.
حسن افشار محمدیان معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران یکی از رسالت های اصلی بانک ملی ایران را کمک به افراد نیازمند، بی سرپرست و معلول خواند و افزود: در سال 1391، بانک ملی ایران 114 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب ازدواج، درمان، اشتغال و … به یک میلیون و 185 هزار نفر پرداخت کرده که نشان دهنده سیاست های کلان و ملی این بانک است.
وی با اشاره به خدمات و فعالیت های گسترده بانک ملی ایران افزود: 32 میلیون حساب در بانک ملی ایران و تقریباً معادل نیمی از جمعیت کشور و همچنین نزدیک 5 میلیون حساب یارانه ای از مجموع 18 میلیون حساب در بانک ملی ایران،‌ نشانگر اعتماد عمومی و تبلور شعار «این بانک، ملی است»است.
معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران خواستار تعامل دوسویه با مجموعه سازمان بهزیستی جهت ارتقای همکاری های بیشتر و موثرتر شد و گفت : انتظار داریم سازمان های خیریه امور بانکی خود را به سمت این بانک سوق دهند.
علیرضا تقوی راد مشاور فرهنگی اداره بهزیستی شهرری نیز در این مراسم با اشاره به دولتی بودن سازمان بهزیستی گفت: این سازمان بیشتر کمک های خود را هم از دولت و هم افراد خیر دولتی و غیر دولتی برای اهدا به نیازمندان دریافت می کند. وی با اعلام اینکه 52 ماموریت بر عهده سازمان بهزیستی است، افزود: سازمان بهزیستی تکفل افراد نیازمند، معلول،‌ بی سرپرست و … را به دوش دارد که نیازمند بودجه کافی برای رسیدگی به امور خود است.
مشاور فرهنگی اداره بهزیستی شهر ری با معرفی طرح حامی از طرح های ویژه این سازمان نیز خبر داد که در آن کارمندان می توانند با همکاری سازمان مربوطه 4 رقم آخر حقوق خود را جهت کمک به نیازمندان به حساب سازمان بهزیستی واریز کنند.
وی خاطر نشان کرد: اداره بهزیستی شهرری شامل مناطق 15،16، 19 و 20 تهران است که 14 هزار نفر را تحت پوشش دارد و حدود 7 هزار نفر هم در نوبت انتظار دریافت خدمات آن هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =