آغاز پرداخت معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی/ ۷۰۰ هزار تومان حداقل حقوق

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: حداقل حقوق پرداختی بازنشستگان با 30 سال سابقه بیمه 700 هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، حسن ضابطی با بیان این مطلب افزود: پرداخت افزایش حقوق 25 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی از روز دوشنبه 10 تیرماه در تمامی شعب بانک رفاه آغاز شده است و بازنشستگان می توانند همراه با حقوق خود معوقات را نیز دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه 1400 میلیارد تومان برای پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اختصاص داده شده است، گفت: همچنین افرادی که بر اساس حروف الفبا قبل از تاریخ 10 تیر حقوق تیر ماه خود را دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند به بانک رفاه مراجعه و افزایش 4 ماهه نخست سال را دریافت کنند.

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، معوقات بازنشستگان همراه با حقوق به ترتیب حروف الفبا به حساب آنان واریز می شود و قابل برداشت است.

ضابطی در مورد حداقل حقوق 700 هزار تومانی بازنشستگان نیز تاکید کرد: تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی که 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه را دارند از این پس حداقل 700 هزار تومان حقوق دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =