ساخت بدنه گوشی‌های هوشمند جدید با فیبرهای کربنی

فیبرهای کربنی که سامسونگ سراغ آن رفته است کیفیت بسیار بالایی دارند و ظاهر گوشی را هم زیبا می‌کنند. این موارد می‌توانند وزن گوشی را به میزان زیادی کاهش دهند.

به گزارش فارس به نقل از فول، شرکت الکترونیکی سامسونگ همکاری‌های جدیدی را با یک شرکت آلمانی به نام SGL Group آغاز کرده است که این شرکت با کربن و گرافیت محصولاتی را تولید می‌کند و قرار است نتیجه همکاری این دو شرکت بزرگ، تولید نسل جدید بدنه‌های گوشی‌های هوشمند مبتنی بر فیبرهای کربنی باشد.

گوشی‌های هوشمند سامسونگ معمولا ظاهر معمولی دارند و البته کاربران از گرفتن آن‌ها در دست احساس خوبی دارند. این گوشی‌ها در بیشتر مواقع از پلاستیک‌های استاندارد و معمولی ساخته می شوند. در بخش دیگر آیفون‌های ساخت اپل وجود دارند که بدنه آن‌ها با طراحی ویژه از مواد بسیار باکیفیت ساخته می‌شوند که البته بخش پشت و جلوی این‌ گوشی‌ها را شیشه پوشانده است و همواره در خطر سقوط و شکستن این شیشه‌ها قرار دارند.

اما فیبرهای کربنی که سامسونگ سراغ آن رفته است کیفیت بسیار بالایی دارند و ظاهر گوشی را هم زیبا می‌کنند. این موارد می‌توانند وزن گوشی را به میزان زیاد کاهش دهند و در حالتی که مقاومت بدنه را بالا می‌برند، ظاهر گوشی را بسیار گران‌بها می‌کنند.

این اخبار صحت دارد، اما "اندرز بایلوند"(Anders Bylund) از تحلیلگران مرکز Fool گفته است که در آینده نزدیک منتظر ورود بدنه کربنی گوشی‌ها نباشید و به همین خاطر احتمال دارد که احتمال گوشی هوشمند Galaxy 5S را با چنین بدنه‌ای به دست کاربران جهانی نرساند.

این همکاری‌ها همچنین در دیگر زمینه‌ها هم کاربرد خواهد داشت و پیش‌بینی شده است که فیبرهای کربنی در ابزارهای تجاری و جغرافیایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال، در این زمینه هم در آینده نزدیک شاهد عرضه محصول کربنی جدید نخواهیم بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  85  =  92