قابليت اجراي سامانه رعد ملي بر روي سيم‌كارت‌

خدمتی نوین از بانک ملی;

رعد ملی خدمت نوینی از بانک ملی ایران در عرصه بانکداری الکترونیک است که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به استفاده از ملی کارت خدماتی نظیر دریافت موجودی، خرید، پرداخت قبوض و تولید رمز یکبار مصرف (OTP) را با استفاده از گوشی تلفن همراه دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی بر این اساس مشتریان بانک ملی ایران می توانند از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل از خدمات سامانه رعد ملی بهره‌مند شوند. 

گفتنی است رعد ملی خدمت نوینی از بانک ملی ایران در عرصه بانکداری الکترونیک است که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به استفاده از ملی کارت خدماتی نظیر دریافت موجودی، خرید، پرداخت قبوض و تولید رمز یکبار مصرف (OTP) برای استفاده از سیستم سبا را با استفاده از گوشی تلفن همراه دریافت کرد. 

در این سامانه، تراکنش‌ها به صورت آنی انجام می‌شود و مشتریان بانک ملی ایران در هر زمان و مکان حتی در خارج از ایران بدون پرداخت هزینه رومینگ از خدمات بانکی بهره‌مند می‌شوند. 

دریافت و ارسال پیام از طریق این سرویس به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت و GPRS بوده و استفاده از آن توسط انواع گوشی‌های تلفن همراه امکان‌پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد هادیزاده می گوید

    بنده ازطریق سامانه رعد تمام پرداختی های خودم را به کارتهای عضو شتاب سایر بانکهارا انجام میدهم واقعا سامانه خوبی است وقابل تقدیر است.

ارسال یک پاسخ

47  +    =  53