بانک ملی سال گذشته افتخارآفرینی کرد

خسرو خواجه حسنی عضو هیات مدیره بانک ضمن بازدید از اداره امورشعب استان کردستان و حضور در جمع کارکنان شعب ممتاز مرکزی و میدان آزادی سنندج، با آنها دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا در این دیدارها عضو هیات مدیره ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران کردستان با قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان اداره امورشعب استان در جذب منابع و وصول مطالبات و موفقیت­ های کسب شده از جمله کسب سود در سال گذشته گفت: این موفقیت­ها در تاریخ بانک ملّی ایران به عنوان برگ زرین افتخارات بی­ نظیر، ثبت شده و آیندگان به آن افتخار خواهند کرد.
خواجه حسنی بیان داشت : بانک ملی ایران در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، خلق حماسه های اقتصادی را با افزایش سرمایه بانک ملی ایران تا 4 برابر و تسویه کامل بدهی به بانک مرکزی شروع نموده و همچنان با حرکت های نوین در عرصه بانکداری اسلامی، پیشتاز و در حال حماسه آفرینی است .             
خواجه حسنی در ادامه راهکارهای سودآوری را برای کارکنان تشریح نمود و گفت: ادامه حیات، سودآوری و رقابت‌پذیری سه ویژگی اصلی هر سازمان است و چنانچه از امکانات و منابع موجود، به بهترین وجه ممکن استفاده شود با کمترین هزینه می­ توان سازمان را به سودآوری رساند.                                                                                                  
عضو هیات مدیره ابراز امیدواری کرد امسال نیز با دستیابی به اهداف تعیین شده، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان بانک اضافه شود.
وی در پایان اجرایی شدن رهنمودهای مدیریتی بانک از جمله جلب رضایتمندی، ایجاد روحیه مناسب در مشتریان و تغییر در فضاهای کاری و زیبا سازی شعب را از نقاط قوت اداره امور شعب استان کردستان عنوان و در همین راستا از رئیس و همکاران اداره امورشعب تقدیر کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  20  =  26