تجهیز فروشگاه های M&S به سیستم پرداخت بدون تماس

از طریق شرکت Visa Europe صورت گرفت

شرکت خرده فروشی مارکس اند اسپنسر (Marks & Spencer) که به اختصار M&S نامیده می شود، از راه اندازی سیستم پرداخت بدون تماس (Contactless Payment) در 644 فروشگاه خرده فروشی خود در انگلیس از جمله در فروشگاه های این شرکت واقع در راه آهن و فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  شرکت ملی انفورماتیک و به گزارش پایگاه Banking Business Review، در تابستان سال گذشته شرکت Visa Europe  بیست و پنج فروشگاه در لندن را به این سامانه تجهیز کرده بود.

مدیران فروشگاه ها با استفاده از این فناوری می توانند در هفته بیش از 230 هزار تراکنش بدون تماس را پردازش کنند.

Sacha Berendji مدیر خرده فروشی M&S با اشاره به این که پرداخت بدون تماس و پرداخت موبایلی، افزایش بهره وری در عملیات و استفاده بهینه از زمان را به دنبال دارد، اظهار داشت که این شیوه پرداخت، در آینده تاثیر مثبتی بر صنعت خرده فروشی از خود بر جای خواهد گذاشت.

وی گفت پرداخت غیرتماسی در کمتر از یک ثانیه انجام می شود.

در حال حاضر بیش از 200 هزار دستگاه پرداخت غیرتماسی در انگلیس فعال است.

در این کشور همچنین 26.4 میلیون کارت بدون تماس ویزا وجود دارد.

از سوی دیگر Richard Cooke یکی دیگر از مدیران M&S با اشاره به این  که «این سامانه پرداخت، توسط یک کارت اعتباری غیرتماسی ویزا پشتیبانی می شود» خاطرنشان کرد که استفاده از این سیستم باعث کاهش زمان توقف مشتری ها در صف پرداخت شده است و مشتری ها با استفاده از آن، حتی می توانند سریع تر از شیوه پرداخت پول نقد به صندوق دار، مبلغ کالاهای خریداری شده را محاسبه کرده و تحویل دهند.

این شرکت در زمینه فروش لباس و برخی مواد خوراکی گران قیمت، فعالیت می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  60