گوگل گوشی هوشمند خود را تولید می‌کند

از زمان خرید شرکت موتورولا توسط گوگل، شایعات فراوان در مورد تولید گوشی‌ هوشمند گوگل منتشر شد، اما هم‌اکنون اعلام شده است که گوگل در همین راستا در سری محصولات Moto X گوشی هوشمند جدید وارد بازار می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، شرکت گوگل که پیش‌تر با همکاری تولیدکنندگان تلفن‌همراه چند مدل گوشی هوشمند روانه بازار کرده بود سرانجام تایید کرد که برای رقابت با آیفون اپل و سری Galaxy S سامسونگ به صورت مجزا گوشی هوشمند تولید می‌کند.

از زمانی که گوگل شرکت موتورولا را خریداری کرد شایعات فراوان در مورد تولید گوشی‌ هوشمند توسط این شرکت بزرگ اینترنتی منتشر شد. اما هم‌اکنون اعلام شده است که گوگل در همین راستا در سری محصولات Moto X گوشی هوشمند جدید وارد بازار می‌کند.

"دنیس وودساید"(Dennis Woodside) مدیرعامل شرکت موتورولا طی کنفرانس D11 که در کالیفرنیا برگزار شده بود از تولید گوشی هوشمند جدیدی خبر داد که به قدر کافی هوشمند و پیشرفته ساخته شده است تا با بهترین‌ گوشی‌های موجود در بازار جهانی رقابت کند و در عین حال قیمت بسیار ارزانی دارد تا بتواند کاربران فراوانی را به سمت خود بکشاند.

کاهش تمایل تولیدکنندگان تلفن‌همراه به سیستم‌عامل اندورید با هدف استفاده از یک سیستم‌عامل متن‌باز داخلی، این روزها گوگل را مجبور کرده است تا بیش از پیش به فکر تولید گوشی هوشمند بیفتد. در حال حاضر نسخه‌های اولیه از سیستم‌های عامل متن‌باز برای جایگزینی با اندروید اپل ارایه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی هوشمند Sailfish ساخت شرکت فنلاندی Jolla اشاره کرد که سیستم‌عامل متن‌باز همین شرکت را روی خود جا داده است و در کنار آن شرکت سامسونگ هم سیستم‌عاملی با نام Tizen را برای گوشی‌های هوشمند خود تولید می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =