بانک رفاه میزبان سازمان های زیر مجموعه وزارت کار

جلسه شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به میزبانی بانک رفاه در محل مجتمع ولنجک این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، لطفی نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و رئیس این شورا طی سخنانی گفت: انتظارات بانک رفاه درباره تمرکز حساب های زیر مجموعه وزارتخانه در بانک رفاه انتظاری درست و منطقی است، چرا که ما هرچقدر بانک رفاه و بانک های دیگری که زیر مجموعه وزارتخانه هستند را تقویت کنیم، این بانک ها خدمات بهتری ارائه خواهند داد و در این زمینه هیچ مشکل قانونی وجود ندارد.
وی افزود: برای تقویت روابط و رفع نیازهای سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه توانمندی بانک های مجموعه استفاده بهینه کرد.
لطفی نژاد ادامه داد: یکی از مهم ترین مباحثی که باید مورد توجه قرار داد تکریم ارباب رجوع است که امروزه با توجه به گسترش بانکداری اینترنتی وخدمات الکترونیکی باید از واژه״ تکریم مخاطبان״ استفاده کنیم چرا که مشتریان مانند گذشته به ما مراجعه نمی کنند و بسیاری از خدمات را از طریق اینترنت دریافت می کنند.
رئیس شورای هماهنگی سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه تصریح کرد: در تکریم مخاطبان باید چند نکته از جمله کیفیت، سرعت و ارزان بودن خدمات را مد نظر قرار دهیم که نتیجه آن رضایتمندی مشتریان و مخاطبان خواهد بود.
در ادامه گلیج مدیر امور منطقه یک بانک رفاه گفت: همکاری بین بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی در سطح خوب و مناسبی است و امیدواریم که این همکاری ها گسترش یابد.
وی افزود: اگر چه ارائه خدمت به شهروندان و سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارکنان بانک رفاه افتخار است، اما انتظار می رود این سازمان با متمرکز کردن حسابهای خود در بانک رفاه، ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان یاری کنند.
مدیر امور منطقه یک بانک رفاه، تصریح کرد: ارائه خدمت به تعداد زیادی از مستمری بگیران، همکاری بیشتر بین سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه و نیز ترغیب مستمری بگیران به استفاده از خدمات الکترونیک می تواند به فعالیت ها، اثر بخشی بیشتری ببخشد.
گفتنی است در این جلسه، اعضای شورا دیدگاه های خود را در مورد زمینه های گسترش همکاری متقابل بیان کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =