گسترش همکاری های پست بانک و تامین اجتماعی

مسوولان پست بانک و اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان در نشست مشترکی برگسترش همکاری ها و خدمت رسانی سریع و آسان به مردم تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکدر این نشست محمد حیدری نژاد مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: حضور پررنگ پست بانک در روستاها و رفع مشکلات بانکی مردم شایسته قدردانی است و در نظر داریم از خدمات این بانک بیشتر استفاده کنیم.
وی افزود: هر یک از مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استان خودشان بانک را انتخاب می کنند و براساس انتخاب آنان است که حقوقشان واریز می شود.

حیدری نژاد تصریح کرد: به جهت گسترش همکاری ها و کاهش ترددهای غیرضرور مستمری بگیران روستایی به شهرها تصمیم گرفتیم شرایطی فراهم کنیم تا مستمری بگیران درصورت تمایل حقوق خود را از طریق پست بانک به ویژه در روستاها دریافت کنند.
همچنین حمید محمدی مقدم مدیرشعب پست بانک استان گلستان در ابتدای این نشست ضمن تشریح اهداف و مأموریت اصلی پست بانک و ارایه گزارش عملکرد استان به ویژه در دفاترخدمات بانکی روستایی گفت: حضور پست بانک در روستاها موجب دسترسی آسان روستاییان به خدمات بانکی و کاهش ترددها به شهرها، کاهش هزینه ها، اشتغال زایی، توسعه و آبادانی و درنهایت افزایش رفاه روستاییان شده است.
وی افزود: درصدد هستیم خدمات دستگاه های اجرایی مرتبط با روستاها را از طریق دفاتر مذکور انجام دهیم که براساس تفاهم نامه های موجود، حقوق بخشی از مستمری بگیران تأمین اجتماعی از طریق پست بانک پرداخت می شود.
در این نشست علی اکبر صفدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان و تنی چند از کارشناسان مدیریت شعب پست بانک استان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  48