تسهیلات بانک توسعه صادرات به طرح‌های صنایع دستی و گردشگری

بر اساس الحاقیه قرارداد عاملیت میان بانک توسعه صادرات و سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشکری مبلغ 220 میلیارد ریال از سوی این سازمان و معادل دو برابر آن از محل منابع این بانک به عنوان تسهیلات تلفیقی به طرح‌‌های اشتغالزای صنایع دستی و گردشگری اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکحسین حسینیان رییس اداره امور نظارت بر تسهیلات وپیگیری مطالبات این بانک اعلام کرد: بر اساس الحاقیه 2قرارداد عاملیت میان بانک وسازمان میراث فرهنگی مقرر شد مبلغ 220میلیارد ریال آورده سازمان میراث فرهنگی بعلاوه 440میلیارد ریال سهم بانک جمعا به مبلغ 660میلیارد ریال در دو حوزه به به افراد معرفی شده از جانب سازمان پرداخت شود.
حسینیان با بیان اینکه بانک در اعتبار سنجی و صدور مصوبه و انعقاد قرارداد ومیزان ونوع وثایق دریافتی از معرفی شدگان اختیار تام دارد افزود: بانک توسعه صادرات ایران به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه‌ای و مجری سیاست‌های دولت در امر تأمین مالی و تسهیل صادرات کشور و گسترش مبادلات تجاری بین‌المللی است برای این منظور امضای تفاهم نامه با اتحادیه ها و سازمان‌های مختلف از جمله سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری انجام شد.
قرارداد عاملیت بانک توسعه صادرات برای وجوه اداره شده سازمان میراث فرهنگی سال گذشته میان این بانک و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امضا شده بود.
شعب بانک توسعه صادرات در سراسر کشور مکلفند نسبت به پذیرش و بررسی طرح های معرفی شده در بخش صنایع در چارچوب مقررات، قرارداد عاملیت و الحاقیه های آن در حدود اختیارات خود اقدام کرده و تقاضاهای مصوب بالاتر از سقف هرشعبه را پس از بررسی و موافقت کمیته اعتباری خود ، جهت طرح و تصویب در ارکان بالاتر ، به مدیریت امور اعتبارات بانک ارسال کنند. درخواست های مربوط به طرح های گردشگری برای بررسی مستقیما" از شعب بانک به مدیریت امور اعتبارات بانک ارسال می شود.  نرخ سود تسهیلات  تلفیقی  پرداختی از محل این الحاقیه ، 3درصد  پائین تر از نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک در سایر بخش های متناظر مطابق قوانین ، مقررات وبخشنامه های جاری خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  6  =