راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی

امکان پرداخت اینترنتی هزینه های کالا و خدمات مهیا شد

به منظور ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری و انجام خدمات بانکداری الکترونیک سامانه درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران راه اندازی گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این سامانه امکان پرداخت هزینه های کالا یا خدمات در بستر اینترنت برای مشتریان با کارتهای شتاب فراهم گردیده و پذیرندگان دارای درگاه می توانند از طریق سایت رسمی خود عملیات فروش اینترنتی را به انجام رسانند.

شرایط لازم جهت دریافت خدمت

متقاضیان ثبت و استفاده از درگاه های بانک ملی ایران باید شرایط اولیه ی ذیل را دارا باشند:

متقاضی دارای یکی ازانواع حساب (جاری – قرض الحسنه – سپرده کوتاه‌مدت) نزد یکی از شعب بانک ملی (ترجیحا قرض الحسنه جاری) باشد.
مشتری (پذیرنده) باید از مشتریان شناخته شده و معتبر یانک باشد.
فهرست اقلام مورد فروش و یا خدمات ارائه شده در سایت مشتری به منظور الصاق به فرم‌های قرارداد جهت تعریف درگاه پرداخت اینترنتی تهیه شود.
در سایت معرفی شده برای فروش اینترنتی نماد اعتماد الکترونیک قابل مشاهده باشد.
نحوه ارائه درخواست
روش اول: ‌ارسال اینترنتی درخواست پس از احراز شرایط اعلام شده در صورت تمایل مشتری به ثبت اینترنتی درخواست مراحل ذیل باید انجام گیرد:
تکمیل فرم الکترونیکی اطلاعات مربوط به قرارداد موجود ( نمونه فرم جهت مطالعه:  قرارداد و اطلاعات اولیه پذیرنده ) و دریافت شماره رهگیری.
مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب پس از 24 ساعت.
دریافت و امضاء فرم تکمیل شده قرارداد و برگ مقررات و شرایط عمومی افتتاح حساب جاری توسط مشتری، به انضمام فهرست اقلام مورد فروش و یا خدمات ارائه شده.
پس از انجام مراحل فوق، مدارک توسط شعبه برای اداره امور شعب متبوع ارسال می گردد و اداره مذکور نیز پس از انجام تعاریف اولیه شماره پذیرنده و شماره ترمینال را به همراه شماره تماس بخش پشتیبانی درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران به مشتری (پذیرنده)، جهت اقدامات بعدی، از جمله پیکربندی، و آزمایش سامانه مورد نظر اعلام مینماید.
روش دوم:‌ ارائه درخواست از طریق مراجعه حضوری به شعبه
در این روش مشتری باید پس از اخذ پرینت از فرم های 1 و 2  نسبت به تکمیل آنها اقدام نموده و فرم ها را به انضمام فهرست اقلام فروش  در سایت خود، به شعبه بانک تحویل دهد.
سایر مراحل همانند روش درخواست اینترنتی می باشد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  ⁄    =  31