بانک ملی در دو بخش قراردادها و آموزش بانکی برتر شناخته شد

در بخش رقابتی همایش سیاست های پولی و ارزی

فرشاد حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم اختتامیه بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی ، لوح و تندیس دریافت کرد.بانک ملی در مسابقه انطباق با شریعت در بانکداری بدون ربا در محور قرار دادهای بانکی و میزان انطباق آنها با فقه اسلامی موفق به کسب رتبه اول در سیستم بانکی و دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی این بانک  در بخش رقابتی بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی ، در مسابقه انطباق با شریعت در بانکداری بدون ربا در محور " قرار دادهای بانکی و میزان انطباق آنها با فقه اسلامی " موفق به کسب رتبه اول در سیستم بانکی و دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

همچنین در مسابقه انطباق با شریعت در بانکداری بدون ربا در محور " آموزش بانکداری اسلامی " نیز این بانک رتبه سوم را کسب و لوح تقدیر مربوطه را دریافت کرد.

گفتنی است یکی از بخش های جنبی بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی برگزاری مسابقات با عناوین انطباق با شریعت بانکداری بدون ربا ، بهترین طرح شناسایی و گروه بندی مشتریان ، بانکداری شرکتی و ….بود که در مسابقه انطباق با شریعت در بانکداری بدون ربا ، بر اساس اطلاعات دریافتی هیات داوران همایش از بانک ملی ایران ، دو رتبه برتر توسط این بانک کسب شد.

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه همایش ، حسین زاده ، خواجه حسنی و کمرئی اعضای هیات مدیره و صفای نیکو مدیر امور حراست بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  6