ارائه مدل بانکداری شرکتی توسعه صادرات

مدل بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات ازسوی مرکز پژوهش و آموزش این بانک به منظور شرکت در مسابقه بهترین طرح شناسایی و گروه بندی مشتریان شرکتی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  در مدل بانکداری شرکتی این بانک مشتریان بر سه اساس اندازه بنگاه اقتصادی، صنعت و میزان تمرکز صادراتی طبقه بندی شده اند.

بانکداری شرکتی از ساده‌ترین خدمت مالی نظیر پرداخت وام تا خدمات پیچیده‌تر نظیر کمک در کمینه کردن پرداخت مالیات نمایندگی‌های خارج از کشور و یا مدیریت تغییرات در نرخ مبادلات ارزی را در بر می‌گیرد.

این مدل در نظر دارد اهمیت معیار و شاخص‌هایی چون حجم معاملات، خطوط اعتباری، نرخ رشد معاملات، حجم کل کسب و کار را از نگاه بانک توسعه صادرات بررسی نموده و با توجه به اولویت بندی ارائه شده، مشتریان شرکتی بانک توسعه صادرات را طبقه بندی کند.

بانک توسعه صادرات ایران نیز در راستای اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دولت جمهوری اسلامی ایران با حمایت از توسعه صادرات در بخش‌های مختلف کشور در ایجاد ظرفیت‌های جدید صادراتی نسبت به توسعه اشتغال، تولید و افزایش فرصت‌های شغلی اقدام می‌کند و بدین منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و کارآفرینان صادراتی قرار دارد.

کمیته داوران بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، مدل بانکداری بانک توسعه صادرات را جزو سه طرح برتر انتخاب کرد و امروز در این همایش ارایه خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  8  =  16