پرداخت تسهیلات ۴۰ درصدی در یک شعبه بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات تنها با داشتن یک شعبه در استان مازندران 40 درصد تسهیلات صادراتی را در بین بانک‌های استان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شعبه این بانک در استان مازندران 6 برابر منابع خود تسهیلات به صادرکنندگان پرداخت کرده است و این شعبه با نرخ ریسک مطالبات کمتر از 3 درصد بهترین عملکرد را درمیان بانک های استان به خود اختصاص داده است.

بنابراین گزارش، این شعبه تا پایان سال 1391 رقمی نزدیک به 540 میلیارد ریال به تسهیلات ریالی و ارزی و بیش از 88  میلیون دلار بروات اسنادی و وارداتی اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید: در حال حاضر نرخ سود سالانه تسهیلات اعطایی صادراتی بانک توسعه صادرات در مازندران همانند سایر شعب این بانک حداقل نرخ های اعلام شده در سیستم بانکی است و در صورت  ارایه تضمین ضمانت‌نامه صندوق ضمانت صادرات به عنوان وثیقه تسهیلات دریافتی نرخ سود مورد انتظار بانک  2 درصد کمتر است.

بر اساس این گزارش،‌ بانک توسعه صادرات شعبه مازندران که در ساری واقع است علاوه بر اعلام  آمادگی خود برای دریافت ارز حاصل از صادرات فعالان اقتصادی استان می‌تواند ارز مربوطه را با نرخ مبادله‌ای خریداری و معادل ریالی آن را به حساب متقاضی نزد هر یک از بانک‌های کشور واریز کرده یا ارز حاصله را جهت خرید کالا و خدمات متقاضی از طریق حواله به بانک‌ها و کشورهای خارجی ارسال می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  46  =  54