بزرگترین هلدینگ تامین اجتماعی به علت گرانفروشی روی میز ماند

سازمان تامین اجتماعی امروز بزرگ‌ترین هلدینگ خود را در بورس تهران عرضه کرد که عرضه‌ی این سهم به علت قیمت بسیار بالا با استقبال مواجه نشد و سازمان تامین اجتماعی در فروش این هلدینگ ناکام ماند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا پنج درصد از سهام هلدینگ نفت و گاز تامین در حالی در بورس تهران عرضه شد که تمایل بازار برای خریداری این سهم روی قیمت 250 تومان بود اما سازمان تامین اجتماعی به عنوان عرضه‌کننده بدون توجه به شرایط منفی بازار قیمت را 330 تومان در نظر گرفت که این اختلاف قیمت بازار و قیمت عرضه‌کننده مانع از به فروش رفتن سهم شد.

براین اساس و در حالی که برای قیمت 250 تومان، بیش از 600 میلیون تقاضای خرید وجود داشت که هیچ تقاضایی برای قیمت 330 تومان وارد نشد و این قیمت تنها از تقاضای 26 میلیونی برخوردار بود.

براین اساس سازمان تامین اجتماعی در دقایق پایانی معاملات و به علت استقبال‌نکردن بازار قیمت این سهم را 10 تومان کاهش داد و قیمت 320 تومانی را برای این سهم در نظر گرفت اما باز هم این قیمت مورد رضایت خریداران نبود و با استقبال مواجه نشد.

به این ترتیب سازمان تامین اجتماعی که همواره در بازار سرمایه به گرانفروشی و عدم حمایت از سهم معروف است در فروش بزرگ‌ترین هلدینگ خود ناکام ماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  3