تقدیر وزیر نیرو از بانک صادرات

مهندس نامجو وزیر نیرو طی نامه های جداگانه ای خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل و ربیع زاده عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران از این بانک به دلیل عملکرد موفق و مؤثر در فروش اوراق مشارکت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، در بخشی از پیام وزیر نیرو خطاب به مدیرعامل و عضو هیأت مدیره این بانک آمده است: بخش قابل ملاحظه­ای از منابع مالی مورد نیاز طرح های وزارت نیرو در سال 91 از طریق فروش و عرضه عمومی اوراق مشارکت توسط شرکت­های زیر مجموعه تأمین گردید .

بی شک تأمین این حجم از منابع مالی که با همدلی و همکاری شبکه بانکی کشور و به ویژه همکاری بانک صادرات ایران در حال تحقق می باشد، در تداوم نهضت خدمت رسانی در بخش های آب، برق و فاضلاب، توسعه و تأمین پایدار انرژی و در نهایت بالندگی و شکوفایی میهن عزیز اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار خواهد بود .

بدینوسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی که در امر تسهیل و تسریع در ارایه مجوزهای انتشار اوراق مشارکت و همکاری مجدانه داشته‌اید تشکر و قدردانی می گردد.

شایان ذکر است این بانک در سال 91، طی چندین مرحله نسبت به فروش اوراق مشارکت جهت تأمین منابع مالی پروژه های آبرسانی،  برق رسانی و توسعه زیر ساخت­های ویژه توسعه آب و فاضلاب و … اقدام نموده است .

گفتنی است عملکرد موفق این بانک در سال گذشته موجب شد تا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از عملکرد مطلوب و حسن همکاری  این بانک در زمینه عرضه و فروش موفق اوراق مشارکت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄    =  8