رشد ۲۰۰ درصدی منابع بانک کارگشایی

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: خوشبختانه در فرصت کوتاهی، منابع قرض‌الحسنه بانک کارگشایی رشد 200 درصدی داشته است و برنامه‌هایی در جهت بهبود ساختار بانک کارگشایی در دست اقدام می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جمال دامغانیان با اعلام این خبر افزود:  بانک کارگشایی یک مزیت برای بانک ملی ایران است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

وی خواستار ارتقای بهره‌وری بانک و کارکنان در سال 92 شد و گفت: کاهش زمان انجام کار، کاهش هزینه‌های غیر ضروری در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیشتر مشتریان باید در سال آینده مد نظر تمامی همکاران قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های مستمر انجام‌ شده طی سال گذشته در بانک ملی ایران جهت کاهش مطالبات غیر جاری تأکید کرد: بدون شک نتایج این تلاش‌ها در سال آتی در کارنامه عملکرد بانک نمود خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل پایاپای اسناد بانکی با اجرای طرح حذف حرکت لاشه فیزیکی چک، انقلابی صورت گرفته است و ان‌شاء‌ا… در آینده نزدیک با تسری این طرح به تمام استان‌های کشور، زمینه تسهیل امور بانکی مشتریان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

گفتنی است: بانک ملی ایران در مجموع سهمیه ابلاغی تسهیلات زود بازده این بانک از ابتدای طرح تا پایان بهمن ماه 1391، مبلغ 79 هزار و 299 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

این بانک تا مدت مذکور، 99 هزار و 462 میلیارد ریال تسهیلات مربوط به بنگاه‌های زود بازده را مصوب کرد و از این میزان، مبلغ 88 هزار و 10 میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسید که مبلغ 79 هزار و 299 میلیارد ریال از تسهیلات مذکور پرداخت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =