بررسی راهکارهای تسریع تهیه صورت‌های مالی تلفیقی بانک

طی جلسه‌ای که به منظور راهکارهای تسریع در تهیه صورت‌های مالی تلفیقی بانک برگزار شد، دامغانیان خواستار تلاش تمامی واحدها و شرکت‌های تحت پوشش بانک برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک در وقت مقرر قانونی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک از رقم 22 هزار و 400 میلیارد ریال به رقم 99 هزار و 65 میلیارد ریال در آخرین روزهای سال 1391 و تلاش بی‌وقفه همکاران در تسویه بدهی به بانک مرکزی، کسب رتبه اول در جذب منابع و ساماندهی شرکت‌های تحت پوشش بانک برای تحقق اهداف عالی بانک ملی ایران و موفقیت این بنگاه بزرگ اقتصادی به عنوان بازوی قدرتمند اقتصادی کشور را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: ضرورت دارد تمامی تلاش‌های همکاران و شرکت‌های وابسته در این راستا متمرکز گردد.

عضو هیأت مدیره افزود: شرکت‌های تحت پوشش بانک لازم است به موضوع ارائه صورت‌های مالی حسابرسی نشده و شده زودتر از وقت مقرر قانونی توجه جدی داشته باشند و با همت مضاعف، بانک ملی ایران را در برگزاری به موقع مجمع عمومی عادی سالانه برای سال مالی منتهی به 30/12/1391 همراهی کنند.

دامغانیان در پایان این نشست با مشخص نمودن برنامه زمان‌بندی برای ارائه صورت‌های مالی و زمان تلفیق و ارائه به حسابرس و برگزاری مجمع عمومی، به سوالات مدیران شرکت‌ها و حسابرس پاسخ گفت.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  5