فناپ تندیس طلایی کیفیت موسسه BID را کسب کرد

در زمینه استاندارد کیفیت خدمات

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) به عنوان اولین شرکت ایرانی نر‌م‌افزاری و تولیدکننده‌ی راهکارهای فناوری اطلاعات، موفق به کسب تندیس طلایی کیفیت از مؤسسه‌ی BIDگردیده است. پیش از این بانک های رفاه و بانک تجارت نیز موفق به دریافت این جایزه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مؤسسه‌یBusiness Initiative of Directions  یاBID که در شهر مادرید اسپانیا مستقراست و 178 کشور را به عضویت خود دارد، هر ساله جایزه‌ی BIDرا در راستای بالابردن کیفیت و استاندارد به شرکت‌هایی اعطا می‌کند که در زمینه‌ی بازرگانی بین‌المللی فعالیت دارند ودر مدیریت و بازرگانی پیشرو هستند.

درمراسم اعطای این تندیس که ازسوی مؤسسه‌  BIDروز 20 اسفند ماه سال 91(9 و 10 مارس سال جاری میلادی) در شهر ژنو سوییس برگزار گردید، شرکت فناپ با رعایت و عمل به معیارهایی نظیر کیفــیت، نوآوری ، رهبری، برنامه‌ریزی استراتژیک و الگوگزینی مناسب توانست جایزه طلاییCentury International Quality ERA Award in the Gold  categoryرا ازآن خود کند.

این جایزه طی فرایندی و بر اساس متد QC100 – TQM  به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که استانداردهای کیفیت خدمات ومحصولات و تعهد به تعالی را درسازمان خود نهادینه نموده وبطور مستمر برای بهبود خدمات به مشتری ان وجلب رضایت آنها کوشش می‌نمایند.

شرکت فناپ نخستین شرکتی از ایران است که در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، با ارائه‌ی راهکارهای جامع مالی، بیمه‌گری ، خدمات ارزش افزوده‌ی تلفن همراه، راهکارهای پرداخت الکترونیک و راهکارهای حمل و نقل هوشمند این جایزه را دریافت کند.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت‌های منتخب از سراسر جهان برگزار شد، دکتر جوانمردی مدیرعامل شرکت به نمایندگی از فناپ علاوه بر دریافت تندیس طلایی، لوح تقدیر و گواهی‌نامه، در خصوص توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شرکت فناپ و التزام شرکت به رعایت بالاترین استانداردهای کیفی،خدماتی، امنیت اطلاعات، صنعت سبز و حفظ محیط زیست سخنانی ایراد نمودند.

لازم به ذکر است از ایران تاکنون بانک رفاه کارگران، بانک تجارت، شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران (OIEC) و بیمه‌ی کارآفرین توانسه‌اند در سال‌های گذشته جایزه‌های مربوط به کیفیت را از این مؤسسه دریافت نمایند.

data-src=https://ebinews.com/img/files/553880850567908417.JPG

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  78  =  81