ثبات نرخ در بازار مصالح ساختمانی

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با اشاره به ثبات قیمت در بازار مصالح ساختمانی گفت: افزایش قیمت ساخت مسکن مهر در تمام کشور یکسان است و براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ایرج رهبر در گفتگو با مهر در خصوص بازار مصالح ساختمانی با توجه به نرخ ارز اظهار داشت: در حال حاضر قیمت ها در بازار مصالح ساختمانی تفاوتی با قبل از عید ندارد و با همان نرخ خرید و فروش می شود.

وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی در ماه های آخر سال گذشته با افزایش قیمت مواجه شده بود، گفت: پس از افزایش یکباره قیمت ها، دوباره قیمت ها کاهش پیدا کرد اما همچنان از نرخ قبلی بالاتر است و تنها کاهش 300 تا 400 تومانی داشته است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در خصوص افزایش قیمت ساخت مسکن مهر بیان کرد: هم اکنون هزینه ساخت براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی انجام می شود و در سراسر کشور هم این نرخ یکسان است.

رهبر با اشاره به اینکه تفاوتی میان قیمت هر مترمربع مسکن مهر در شهرهای جدید تهران و دیگر شهرها وجود ندارد، افزود: انبوه سازان در سراسر کشور با همان ابللاغیه ساخت و ساز می کنند و عدم اعلام قیمت ها در شهر پرند مربوط به انبوه سازان نمی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6